23-01-2013, 21:44
Deftige line-up zoals gewoonlijk, maar ook dit jaar gaat het er niet van komen. Zolang ik student ben is eind mei niet het moment om in het buitenland te vertoeven. Ik vind Phoenix overigens erg groot op de poster staan.
Primavera Sound
|
23-01-2013, 21:44
Deftige line-up zoals gewoonlijk, maar ook dit jaar gaat het er niet van komen. Zolang ik student ben is eind mei niet het moment om in het buitenland te vertoeven. Ik vind Phoenix overigens erg groot op de poster staan.
23-01-2013, 21:45
BigBird Wrote:Zeker een 15 ruige namen, maar niks speciaals. Veel zal hier ook te zien zijn in losse shows of festivals. Dus geen noodzaak om naar Barca af te reizen.NIKS speciaals?? Ik zie zeker 30 namen die ik graag zou zien, vooral op de donderdag en vrijdag.
23-01-2013, 21:46
Als ik de affiche bekijk, vind ik het toch niet zo fantastisch als andere jaren, hoor.
En dat zeg ik niet omdat ik zelf niet ga. In 2009 kon ik er maar moeilijk mee leven dat ik toen examens had...
23-01-2013, 21:48
Murdoc Niccals Wrote:Ik vind Phoenix overigens erg groot op de poster staan.Snap ik ook niet. Een Grammy voor beste album doet wonderen, zeker?
23-01-2013, 21:48
Hee, Crime and the City Solution
23-01-2013, 21:49
Phoenix is al sinds hun vorige plaat zo groot. Misschien niet bij ons, maar wel in indielandië.
23-01-2013, 21:49
Karel Wrote:PS doet het altijd een beetje anders met headliners.Murdoc Niccals Wrote:Ik vind Phoenix overigens erg groot op de poster staan.Snap ik ook niet. Een Grammy voor beste album doet wonderen, zeker?
23-01-2013, 21:52
Yeah Yeah Yeah's grootste afwezige?
23-01-2013, 21:53
Absoluut. Beginnen blijkbaar pas later te touren.... hoop dat ze dan wel op tijd zijn voor Roskilde.
23-01-2013, 21:55
Uplift Wrote:Absoluut. Beginnen blijkbaar pas later te touren.... hoop dat ze dan wel op tijd zijn voor Roskilde.Ze zouden Latitude in Engeland headlinen, dat is van 18 tot 21 juli. BigBird Wrote:Zeker een 15 ruige namen, maar niks speciaals. Veel zal hier ook te zien zijn in losse shows of festivals. Dus geen noodzaak om naar Barca af te reizen. Dit alles weer bij elkaar in drie dagen, en deze belegen zeikerd zegt 'niks speciaals.' Gelukkig hebben ze Pinkpop in Landgraaf. Enfin, veel al gezien (ook lekker belegen), maar prachtig programma waarvan je nu al weer weet dat het straks lastig kiezen wordt waar te gaan kijken.
23-01-2013, 22:19
Poeh zeg, dat is een mooi affiche. Jammer dat ik er aankomende zomer niet bij ben.
Liars, Postal Service en Four Tet zie ik graag toegevoegd worden aan Best Kept Secret.
23-01-2013, 22:26
'niks speciaals' bedoel ik mee: niks speciaals dat ook niet los of op andere festivals te zien zal zijn. Knife, breeders ga ik al los zien. En wat cave, impala, clan, deerhunter, diiv en veel andere namen betreft; die zullen ook voorbij Benelux komen. Is het niet een losse clubshow, dan zal het wel een festival zijn. Maar omdat het nu in 3 dagen afspeelt in Barcelona heb jij de doos tissues naast je staan.
Maar bedankt voor je commentaar elitaire zeikerd, ga maar lekker interessant doen op je blogje.
23-01-2013, 22:32
Jochem?
23-01-2013, 22:36
Nou ja zeg, gaan we nu echt beledigen?
23-01-2013, 22:47
Karel Wrote:Yeah Yeah Yeah's grootste afwezige? Ik mis toch vooral Guided by voices.
23-01-2013, 22:55
Ik denk dat de Daft Punk geruchten ook weer een jaartje de ijskast in kunnen.
23-01-2013, 22:59
Ik dacht heel even dat ze misschien Björk nog zouden halen na het afzeggen van vorig jaar, maar voor enkel de Primavera-festivals zal het niet de moeite voor haar zijn, begrijpelijk.
23-01-2013, 23:39
Mooi affiche. Alleen de donderdag begrijp ik niet goed qua headliners. Phoenix en Postal Service? Wel wat magertjes, zeker in vergelijking met de andere twee dagen. Hoe dan ook slaagt men er wederom in om een mooie mengeling van ter zaken doende oudere acts en urgente nieuwe acts op het affiche te zetten.
Ik zou hier zeker voor naar Barcelona gaan, alleen is dit affiche voor potentiële medereizigers van mij waarschijnlijk niet interessant genoeg.
24-01-2013, 00:45
Of ik ben de laatste 4 jaar in Barcelona teveel verwend, of dit is met afstand de minste lineup van de laatste 5 jaar. Ik denk dat beide beweringen kloppen...
Ik ben in ieder geval super happy met deze namen. Hoopte op nog wat spannende electronica namen (Vessel, Andy Stott, Raime, Nosaj Thing, alhoewel Incubate?). Maar met John Talabot, Daphni & Four Tet ben ik ook heel erg blij. Eindelijk Fuck Buttons, Phoenix, My Bloody Valentine, Diiv en zoveel duizend andere namen. Oh man i.c.m. Best Kept Secret en nog zoveel meer dingen ga ik een van de fijnste festival zomers tegemoet. Blur vind ik nog een van de meest on interesante namen van het festival. Zijn op dit moment nog op elk festival te zien: inclusief fucking Sziget. Nog steeds niemand die er ook in zijn eentje heen gaat? Anders moet ik maar wat Spaanse vrienden daar gaan maken. Sinds kort afgestudeerd dus eindelijk naar Primavera. Lijkt me een jaarlijkse prik te gaan worden!
24-01-2013, 02:15
Welbeschouwd is dit een vrij sicke line-up.
24-01-2013, 09:52
Is dit de definitieve lineup of worden de komende tijd nog wat bands bevestigd? Als dit het is, hebben ze het aantal bands flink ingekrompen. Crisismaatregelen?
24-01-2013, 09:57
Er zullen nog wel een paar namen bij komen, maar niet te veel.
Ik vind dat het aantal namen wel wat minder mocht... en ja, de crisis slaat bijzonder hard toe. Gezien de omstandigheden hebben ze denk ik het beste ervan gemaakt; gezien de armoe op de Europese festivalaffiches dit jaar zal het dus wel een succes worden.
24-01-2013, 10:05
Hoeveel % van de bezoekers komt uit het buitenland?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|