Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.43 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk festival/concert ben jij geweest?
#1
Om al uw posititieve en minder positieve ervaringen te delen.

Voor de echte uitschieters hebben we nog het topic "Concerten 2015 die het vermelden waard zijn".
#2
Dit is wel een goede ja. Al heb ik ook veel goede concerten gezien dit jaar moet ik zeggen. Ride, The Replacements en Ought hoorde zeker thuis in dat andere topic Tongue
#3
Ik ben naar Ought geweest Smile
#4
Uplift Wrote:Ik ben naar Ought geweest Smile

Oh. En?
#5
It was Ought?
#6
Ben het best wel eens met de recensie van DM: http://www.demorgen.be/muziek/ought-in-d...-a2344389/
#7
Ought was aardig op dreef. Niet het beste concert ooit, maar gewoon goed. Ben groot fan van die zanger, die met ogenschijnlijke nonchalante houding het publiek bespeelt. Maar waarom de bassist in een Albert Heijn outfit speelde?
#8
Dat zal wel altijd een raadsel blijven lol.
#9
Gisteravond Fleetwood Mac in de Ziggo Dome. Stonden nog hoog op mijn lijstje en met Christine Mac Vie erbij wou ik deze kans niet laten varen. Geweldig om ze een keer gezien te hebben, vond ze erg goed.
Had ik trouwens graag Glastonbury zien headlinen, vraag me af waarom dit uiteindelijk niet is doorgegaan.
#10
mad dog Wrote:Gisteravond Fleetwood Mac in de Ziggo Dome. Stonden nog hoog op mijn lijstje en met Christine Mac Vie erbij wou ik deze kans niet laten varen. Geweldig om ze een keer gezien te hebben, vond ze erg goed.
Had ik trouwens graag Glastonbury zien headlinen, vraag me af waarom dit uiteindelijk niet is doorgegaan.

Ik was er ook heen, had er eigenlijk nog nooit bewust naar geluisterd, maar mijn moeder wilde er altijd nog eens heen. Prima optreden, Als je er op je 71e nog zo uit ziet als Christine McVie, mag je toch in je handen knijpen.
#11
Follakzoid. Nice.
#12
Celestial Shore. Okee.
#13
Mikal Cronin, was cray.




Is dit het juiste topic?
#14
Als het cray was, moet het ook in het 'vermeldenswaardig'-topic komen. Als het Dronegestapo-approved is, in het 'echt de moeite'-topic.

Enkel het 'vermeldenswaardig'-topic in dit geval dus.
#15
e10ne Wrote:Mikal Cronin, was cray.




Is dit het juiste topic?

Hip hop topic had ook gepast, Cronin die nigga heeft swagger
#16
Köhn. Mooi.
Senyawa. Impressionant.
Hyerogliphic Being ft. Marshall Allen. Abominabel.
#17
Circuit des Yeux. Veelbelovend.
Liturgy. Teleurstellend.
#18
Placebo. Toch heel blij dat ik aanwezig was. Ronda zat bomvol, maar erg genoten.
#19
Zeker weten, maken het live gewoon waar.
#20
Viet Cong. Gezapig. Het werdt na de eerste helft wel iets beter, maar toen nam ik de benen wegens oververmoeidheid.

Voorprogramma was Girl Band. Hier zat wel lekkere dreiging in, maar de zanger klonk als een schreeuwende, dronken mongool en was totaal niet serieus te nemen.
#21
hythloth Wrote:Voorprogramma was Girl Band. Hier zat wel lekkere dreiging in, maar de zanger klonk als een schreeuwende, dronken mongool en was totaal niet serieus te nemen.
Ja, hij is geniaal. De nieuwe Mark E. Smith.
#22
Op plaat klinkt hij overtuigender, live deed die knul het zo overdreven dat ik ervan in de lach schoot. Ik moest denken aan BrokeNCYDE.

Alles bij elkaar was het toch wel een prima optreden vanwege de rest van de band.
#23
Liima. Mooi.
#24
Uplift Wrote:Liima. Mooi.
Spelen die ook iets bekends? Als in: Efterklang?
#25
Nee.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)