Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muse
0:40
Hmm, dit is ... apart ?
1:20
Dit refrein is kapot geproduced
1:54
Is deze videoclip een cynische mash up tussen Need for speed en Stylo van Gorrilaz ? Of menen ze dit nu echt ?
4:05
Zelfs geen overdreven gitaarsolo ?
Reply
Slotje ?
Reply
Wel weer lekker om gelachen.
Reply
Ai... volgens mijn vriendin is dit goed voor een Disney-film of het Songfestival.

Gelukkig hebben we de Drones-concertfilm (vorige week in de bios gezien) nog.
Reply
Ach bij Muse verbazen we ons niet meer toch. Desondanks live altijd wel toffe shows. Al begint zo langzamerhand de hoeveelheid slechte muziek in de discografie de overhand te nemen. Maar de Drones tour op Werchter was nog de moeite waard.
Reply
muse is gewoon het nieuwe u2
eerste albums zijn top.
latere albums worden steeds minder
live staat t nog als n huis.
maar naarmate ze steeds meer klote nummers ook live gaan spelen,word t minder interessant om naar een concert te gaan.

ben naar de film geweest, en daar zat nog niet eens , plug in babu of bliss in.
dan klopt er toch iets niet

dus kwam met een onbevredigd gevoel naar buiten

nieuwe nr is ook prut!!
Reply
Ik vond Drones echt een prima album, maar dit is pure poep.
Reply
Paar jaar terug nog in Lissabon gezien. Strak optreden, goede show maar contrast tussen oud en nieuw werk was te groot. Zonder een nieuw degelijk album (waar ik niet op reken) hoef ik Muse niet perse meer te zien.
Reply
Ik ook niet, Drones was voor ons echt een opleving, het concert van de 2nd Law tour (op tv gezien) was ook veel minder dan de laatste show. De Resistance tour in Ahoy was nog prima.
Reply
Resistance Tour was de enige keer dat ik ze zag, maar heb daar hele fijne herinneringen aan.

Grootste probleem is dat hun oude hardere krakers als New Born en Stockholm Syndrome nauwelijks niet gegarandeerd meer worden gespeeld.
Reply
Ik heb het gevoel dat ik dit nummer van Muse al kende vooraf...
Reply
(20-07-2018, 18:12)Rockbeer Wrote: Ik heb het gevoel dat ik dit nummer van Muse al kende vooraf...

Maar dan van Imagine Dragons?
Reply
Ook en ook duizend eerdere nummers van Muse.
Reply
van hun laatste albums dan!!
Reply
In een ver verleden was Muse zelfs mijn favoriete band.
Reply
(20-07-2018, 15:29)Maynard-J Wrote: Ik ook niet, Drones was voor ons echt een opleving, het concert van de 2nd Law tour (op tv gezien) was ook veel minder dan de laatste show. De Resistance tour in Ahoy was nog prima.

The 2nd Law-show in 2012 (relatief kleine zalen, zoals Ziggo Dome) was een van de beste shows die ik gezien heb.. de megalomane show in de ArenA was een pak minder.
Reply
Nieuw album ‘Simulation Theory’ op 9 november. Dig Down, Thought Contagion, Something Human en The Dark Side zijn al uit..en wat mij betreft echt het matigste wat Muse tot op heden heeft uitgebracht.
Reply
Ik vind het allemaal best wel oke, maar ik heb deze nummers al 27x eerder gehoord op vorige albums...
Reply
Die ene keer in de week dat ik naar Stubru luister vind ik Something human stiekem een heel leuk liedje. Ik moet alleen even vergeten dat het een Muse-nummer moet voorstellen. En die clip moet ik ook eerst wegdenken, wat na slechts 1 keer kijken niet zo lastig is.
Reply
Album dit najaar, noteer ze dan maar vast voor Werchter/Pukkelpop en Lowlands. Pinkpop zal ze op deze classic editie wel overslaan.
Reply
Quote:Pinkpop zal ze op deze classic editie wel overslaan.

Totdat Smeets ontdekt dat al die classic bands niet zomaar voor een koek en een ei langskomen vanwege het jubileum.
Reply
(30-08-2018, 21:48)hythloth Wrote:
Quote:Pinkpop zal ze op deze classic editie wel overslaan.

Totdat Smeets ontdekt dat al die classic bands niet zomaar voor een koek en een ei langskomen vanwege het jubileum.

Een koek en een ei, dat is het leukste foutje van de laatste tijd hier... vervang die koek door een appel en het klopt. "Koek en ei" is ook een bestaande uitdrukking maar met een andere betekenis.

Over classic bands gesproken, er komt een Dire Straits reünie zonder Mark Knopfler. Schrijf maar op.
Reply
Hahahaha.

Maar een reünie zonder de zanger/hoofdgitarist, daar zit toch niemand op te wachten?
Reply
Niet dat ik geloof dat Pinkpop volledig van de ingezette lijn van de afgelopen jaren gaat afwijken om voor de 50e editie een tweede Bospop te worden, maar dan lijkt Muse me alsnog goed passen als de headliner die in de afgelopen twintig jaar nog (artistiek) succes heeft gehad.
Reply
Ze staan in Nijmegen 'ergens in de zomer,' dus Pinkpop kan een streep door lijkt me. Also:

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)