Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2024
21 - 22 - 23 juni 2024

Weekje later dan dit jaar. Ongetwijdeld voor een headliner, Foo Fighters?
Reply
Schrijf Foo Fighters maar op ja.
Reply
(19-06-2023, 09:50)Maynard-J Wrote: Schrijf Foo Fighters maar op ja.

[Image: 123inkt_permanent_marker_zwart_3_-_7_mm_...medium.jpg]
Reply
(19-06-2023, 09:50)Maynard-J Wrote: Schrijf Foo Fighters maar op ja.
 Ik dacht Gerard joling
Reply
Dua Lipa - Foo Fighters - The Cure
Reply
Foo Fighters - Pearl Jam - Depeche Mode
Reply
Foo Fighters - John Mayer - Acda & de Munnik
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Miley Cyrus - Foo Fighters - Metallica

Pearl Jam wordt rond Pinkpop in de Ziggo voor 2x geboekt.
Reply
Oorspronkelijke datum was 2 weken eerder. Eerste headliner zal dus wel vastliggen.
Reply
(19-06-2023, 20:02)Melliw Naj Wrote: Miley Cyrus - Foo Fighters - Metallica

Metallica tourt ook volgend jaar met '2 unieke shows op één locatie '. Verwacht niet dat Pinkpop dat nog aan toegevoegd wordt.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Foo Fighters - Dua Lipa - Mumford & Sons
Reply
Die Mumford & Sons dag uit 2019 had toch maar 45K bezoekers? Komen niet meer terug als headliner.

En Miley Cyrus houdt niet van touren, dus met enig geluk blijft PP daar van bespaard.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(19-06-2023, 20:39)hythloth Wrote: Die Mumford & Sons dag uit 2019 had toch maar 45K bezoekers? Komen niet meer terug als headliner.

En Miley Cyrus houdt niet van touren, dus met enig geluk blijft PP daar van bespaard.

Ik hoop zelf uiteraard op Depeche Mode - Dua Lipa - The Cure, maar zie zo'n Mumford & Sons met een nieuw album op zak helaas wel gebeuren.
Reply
M&S is wel een kandidaat om Noord af te sluiten, net als KoL. Pearl Jam zie ik zo snel na de vorige keer (2022) überhaupt niet terugkomen naar NL.
Reply
Mijn gok wordt Foo Fighters - Depeche Mode - Lady Gaga.
Reply
Pearl Jam deed Nederlandse shows in zowel 2012 als 2014, dus er is wel een precedent voor een pauze van maar twee jaar. Ik vermoed dat al dat soort oudere bands zoveel mogelijk willen touren terwijl het nog kan.
Reply
(19-06-2023, 23:19)Maynard-J Wrote: Mijn gok wordt Foo Fighters - Depeche Mode  Krezip - Lady Gaga.
Reply
(19-06-2023, 20:09)metal bouwie Wrote: Oorspronkelijke datum was 2 weken eerder. Eerste headliner zal dus wel vastliggen.
waarom was de oorspronkelijke datum 2 weken eerder?
Pinkpop zit toch gewoon weer het voorlaatste volle weekend van juni.
Zal niet met een headliner te maken hebben.

(maar ik denk idd ook dat die wel zo goed als vast zal liggen)
Reply
(19-06-2023, 20:10)metal bouwie Wrote:
(19-06-2023, 20:02)Melliw Naj Wrote: Miley Cyrus - Foo Fighters - Metallica

Metallica tourt ook volgend jaar met '2 unieke shows op één locatie '. Verwacht niet dat Pinkpop dat nog aan toegevoegd wordt.

Oops. Ik probeerde artiesten te bedenken welk met regelmaat op Pinkpop staan. Dan maar The Cure i.p.v. Metallica, speciaal voor Pudpong.

Ik zie Dua Lipa eerder meerdere stadiumshows doen en dan net niet naam maar op Pinkpop gezet worden. Meeste profijt.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
(20-06-2023, 09:20)Eddie Bass Wrote:
(19-06-2023, 20:09)metal bouwie Wrote: Oorspronkelijke datum was 2 weken eerder. Eerste headliner zal dus wel vastliggen.
waarom was de oorspronkelijke datum 2 weken eerder?
Pinkpop zit toch gewoon weer het voorlaatste volle weekend van juni.
Zal niet met een headliner te maken hebben.

(maar ik denk idd ook dat die wel zo goed als vast zal liggen)

Dat weet ik niet maar dat is de datum die ik tot afgelopen weekend als de datum voor PP '24 tegenkwam. Speciaal opgezocht omdat we er aan denken volgend jaar te gaan. Reden waarom er nu wel interesse is is de verandering van programmering. Niet omdat er onze favoriete bands staan (die zien we bij lossen concerten) maar juist bands die we wel leuk vinden maar een los concert niet waard vinden. Zo hadden we in ieder geval alle drie de headliners graag willen zien.
Reply
Harry Styles - Billie Eilish - Foo Fighters
Reply
(20-06-2023, 10:02)metal bouwie Wrote: Dat weet ik niet maar dat is de datum die ik tot afgelopen weekend als de datum voor PP '24 tegenkwam. Speciaal opgezocht omdat we er aan denken volgend jaar te gaan.
benieuwd waar je die gezien hebt dan, niet info van Pinkpop zelf, want die was totaal nog niet bekend gemaakt?
weet wel dat er gegokt werd op weer het 3de weekend juni.
Reply
Foo fighters lijkt me een binnenkopper ja
Reply
Geen Foo Fighters (althans de kans lijkt mij heel klein met de UK tour die net is aangekondigd).
Reply
(27-06-2023, 10:04)Stefan Wrote: Geen Foo Fighters (althans de kans lijkt mij heel klein met de UK tour die net is aangekondigd).
Foo Fighters UK Tour Dates 2024
13th June 2024 Emirates Stadium Old Trafford, Manchester (with Wet Leg and Loose Articles)
17th June 2024 Hampden Park, Glasgow (with Courtney Barnett and Honeyblood)
20th June 2024 London Stadium (with Wet Leg and Shame)
22nd June 2024 London Stadium (with Courtney Barnett and Hot Milk)
25th June 2024 Principality Stadium, Cardiff (with Wet Leg and Himalayas)
27th June 2024 Villa Park, Birmingham (with Courtney Melba and Hot Milk)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)