Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
(27-05-2023, 11:21)hythloth Wrote: Beterschap pud! Familielid van mij had eerder dit jaar tandontstekingen die bijna verkeerd afliepen, dus hoe sneller behandeld des de beter.
Wat bedoel je met verkeerd aflopen? Ik heb al jaren ontstoken tandvlees en kom er niet vanaf, tandarts en mondhygiënist lijken zich er niet echt druk over te maken.
Reply
Sepsis.
Reply
Beterschap
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
M 'n dochter was op bezoek. Ze komt ieder jaar enkele keren. Ik heb haar voor haar 25e verjaardag wat cd 's en en een Sony stereo miniset cadeau gedaan. Haar pickup deed 't niet meer, omdat de naald van haar draaitafel na een ongelukje stomp geworden was. Bij 't stofzuigen had ze de arm niet vegrendeld en was deze op de plateaumat gestuiterd terwijl 't plateau was gaan draaien.
[+] 3 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Na een aantal dates gisteren beslist.. Heb een vriendin. Smile)
[+] 18 users say Thank You to Kreuz for this post
Reply
Ha wat leuk! Smile
Reply
(27-05-2023, 09:06)pudpong3 Wrote: De laatste weken heb ik in de gaten dat ik ouder word. Eerst die jicht die me 2-3 weken heeft bezig gehouden, een lipoom die nu wel heel erg groot wordt, maar gelukkig goed aardig is en nu afwachten op een MRI en eventueel operatie om die te laten verwijderen, komt er afgelopen weekend een 2-tal ontstekingen in de mond bij. Een snijtand waar reeds een wortelkanaal behandeling voor is geweest, maar waar ik afscheid van moet gaan nemen (zit los en is niet meer te redden) en dat valt me heel erg zwaar. De andere ontsteking is er een aan een van mijn verstandskiezen. Hierdoor een BBQ moeten afzeggen die voor vandaag gepland stond met oa Snackbar als gast. Dit allemaal weer in die verotte maand mei, die ons wel lijkt te haten. Met die BBQ wilde ik die maand leuk afsluiten, maar nee hoor. Hopelijk alles een beetje opgelost voor de concertmaand juni/juli.
Hopelijk gaat het inmiddels wat beter Pud!
Ik heb ook vorige week een lipoom laten verwijderen. Was 3,5 cm en zat precies in m'n zij waardoor het met slapen en sporten/bewegen in de weg zat. Ik stond binnen een half uur weer buiten.

@Kreuz goed nieuws! Gefeliciteerd! Belangrijkste vraag is natuurlijk: heeft ze ook een goede muzieksmaak?   Big Grin
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply
we zien de verhalen wel in het beftopic!! Tongue
Reply
(16-06-2023, 10:49)Sphinx Wrote: @Kreuz goed nieuws! Gefeliciteerd! Belangrijkste vraag is natuurlijk: heeft ze ook een goede muzieksmaak?   Big Grin

Op zijn minst kan ze nu nieuwe muziek leren kennen. Altijd leuk voor de emotionele binding.
Reply
(16-06-2023, 16:29)hythloth Wrote:
(16-06-2023, 10:49)Sphinx Wrote: @Kreuz goed nieuws! Gefeliciteerd! Belangrijkste vraag is natuurlijk: heeft ze ook een goede muzieksmaak?   Big Grin

Op zijn minst kan ze nu nieuwe muziek leren kennen. Altijd leuk voor de emotionele binding.

Ze was ook op BKS. Heb haar Aphex Twin leren kennen, was niet onder de indruk hahaha. Ze houdt vooral van indie(pop)muziek heb ik ondervonden.
Reply
Zo zie je maar waar dat infinity gevoel toe heeft geleid.
Reply
(16-06-2023, 18:45)Kreuz Wrote:

Ze was ook op BKS. Heb haar Aphex Twin leren kennen, was niet onder de indruk hahaha. Ze houdt vooral van indie(pop)muziek heb ik ondervonden.

Niemand is perfect. Gefeliciteerd!
[+] 5 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
(16-06-2023, 18:45)Kreuz Wrote:

Een vriendin waarmee je qua muziek niet helemaal op een lijn zit komt me bekend voor, maar dat kan ook juist voor zat leuke momenten zorgen! Ik moet nog steeds aanhoren dat Alex Zhang Hungtai hooguit "interesting" was. Veel plezier samen!
Reply
Kreuz, proficiat en 't kan altijd verkeren natuurlijk. Lady Fender gaat bv wanneer ik Talking Heads, Rush of Kraftwerk opzet in onze ombouw aan de achtertuin bij klanken van Boudewijn de Groot of van Guus Meeuwis zitten genieten. Naar Spinvis wilde ze (eerder) nog wel mee. De (op)komende keer gaat ze liever met vriendinnen een potje rummikubben. Kortom: een wereldwijf, echter ook zoiets. No worry 's dus.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Mijn vrouw was niet mee naar BKS, die houdt het tempo waarmee ik van podium en genre wissel niet bij. En ze kan niet dansen en houdt niet van Sigur Rós. Inderdaad, niemand is perfect.

Haldern wordt een rustig weekendje samen met maar 2 podia.
Reply
Schoolfeest gehad. Ik was Ulysses Everett McGill (geen familie van Jimmy).

Thema's zijn niet waar je mij wakker voor kan maken, maar bier drinken en weed roken met andere ouders alsof je 15 bent is wel leuk.
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
(17-06-2023, 09:10)Willie Wrote: Schoolfeest gehad. Ik was Ulysses Everett McGill (geen familie van Jimmy).

Moest ik even googelen... George Clooney in O Brother Where Art Thou dus. Ik was in de war met Big Ed van Twin Peaks.
Reply
Komende 7,5 uur breng ik door op de ferry naar Harwich. Ik overweeg een film te pakken in de cinema aan boord. Zijn er in dat kader adviezen? Super Mario bros, fast X of guardians of the galaxy vol. 3 zijn de opties.
Reply
(18-06-2023, 13:19)Locor Wrote: Komende 7,5 uur breng ik door op de ferry naar Harwich. Ik overweeg een film te pakken in de cinema aan boord. Zijn er in dat kader adviezen? Super Mario bros, fast X of guardians of the galaxy vol. 3 zijn de opties.

Super Mario is zeker leuk als je de games hebt gespeeld, GotG schijnt prima te zijn, Fast X een afrader.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Jaja er komt een verslag, maar ik kwam vanochtend om 6:30 uur op P3 Schiphol en stoer de telefoon pakken, omdat ik een foto had gemaakt van de rij waar de auto stond, maar helaas, die foto bestond alleen in mijn gedachte. Geparkeerde auto app bracht me naar een plek waarvan ik zeker wist dat ik de auto daar niet had geparkeerd. Ik herinnerde me row 400+, dus ben ik begonnen bij row 401 en zo alle rijen afgewerkt, ondertussen met de sleutel klikken in de hoop dat ik ergens een slot open hoorde gaan. Mijn vrouw gebeld om te zeggen dat het wat langer ging duren, ik redelijk zenuwachtig en zei maar lachen. Uiteindelijk na pak em beet 40 minuten te hebben gezocht en de moed me in de schoenen was gezakt, stond daar ineens mijn auto. Blij als een kind van die karkeerplaats afgescheurd, waarbij ik bijna een slagboom raakte, omdat er een soort van slagbomen sluis was en dat was ik in de euforie even vergeten. Thuis gekomen, mijn vrouw een zoen gegeven en 3 shirts overhandigd en meteen onder de wol gekropen. Daarna mijn vader in het ziekenhuis bezocht en zo meteen naar de Griek. Morgen ga ik er eens voor zitten, want er is genoeg te melden.
[+] 6 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Kriti?
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(24-06-2023, 15:36)Timothy\s Monster Wrote: Kriti?

Byzanthium!
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(16-06-2023, 10:49)Sphinx Wrote:
(27-05-2023, 09:06)pudpong3 Wrote: De laatste weken heb ik in de gaten dat ik ouder word. Eerst die jicht die me 2-3 weken heeft bezig gehouden, een lipoom die nu wel heel erg groot wordt, maar gelukkig goed aardig is en nu afwachten op een MRI en eventueel operatie om die te laten verwijderen, komt er afgelopen weekend een 2-tal ontstekingen in de mond bij. Een snijtand waar reeds een wortelkanaal behandeling voor is geweest, maar waar ik afscheid van moet gaan nemen (zit los en is niet meer te redden) en dat valt me heel erg zwaar. De andere ontsteking is er een aan een van mijn verstandskiezen. Hierdoor een BBQ moeten afzeggen die voor vandaag gepland stond met oa Snackbar als gast. Dit allemaal weer in die verotte maand mei, die ons wel lijkt te haten. Met die BBQ wilde ik die maand leuk afsluiten, maar nee hoor. Hopelijk alles een beetje opgelost voor de concertmaand juni/juli.
Hopelijk gaat het inmiddels wat beter Pud!
Ik heb ook vorige week een lipoom laten verwijderen. Was 3,5 cm en zat precies in m'n zij waardoor het met slapen en sporten/bewegen in de weg zat. Ik stond binnen een half uur weer buiten.

Op 9 augustus vindt de operatie plaats. Het was niet urgent en de concerten stonden een eerdere datum in de weg. Helaas zit de lipoom ook rondom een zenuwbaan, dus dat is een tegenvaller, maar ik was o zo blij toen de chirurg zei, dat het geen k. is. Daar heb ik van in de rats gezeten en heb spontaan de vrouwelijke chirurg een zoen gegeven op de hand weliswaar, waar ze enorm om kon lachen.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Photo 
Retrospective

The rise, the fall
The Phoenix, the ashes, having it all

A second store, even a third
Running became flying, sky high like a bird

Struck by lightning, too fast, too soon
Like Icarus I fell, fell from the moon

Saved by my dearest, the people I love
Retired at last, thanks all, I’m signing off
[attachment=131]
[+] 7 users say Thank You to Wilm for this post
Reply
Ik had me de eerste dag op het werk na mijn vakantie toch iets anders voorgesteld.
Klein bedrijfje van 4 mensen dat royaal wordt gefucked in een subsidiedossier door legale en administratieve zooi, dat betekent meteen (hoogstwaarschijnlijk) boeken toe.
Helaas dus het nieuws gekregen dat ik niet kan blijven. Erg spijtig want het was wel een omgeving waarin ik mezelf goed aan het ontwikkelen was en veel vrijheid kreeg.
Even nadenken over mijn volgende stap dus.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)