Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nick Cave
Vet, daar ga ik wel even langs.
Letterlijk een week daarvoor in Copenhagen...

Bummer
Distant Sky live in Copenhagen nu door de band gedeeld: https://www.youtube.com/watch?v=EXtpzeNUqso
[+] 2 users say Thank You to kurtje for this post
Mocht iemand om een wonderlijke reden voor Nijmegen en/of Eindhoven nog een ticket hebben waar hij vanaf wilt, dan houd ik me bij deze aanbevolen!
Kaarten zijn op naam... maar bij deze stel ik dus ook de vraag. Voor twee of drie personen (Nijmegen)
Ik heb dus verdomme een trainingsdag van werk op de Ziggo Dome dag... dat wordt een plek achteraan met m’n staanplaatsen
Voor het concert van vandaag zijn enkele kaarten teruggevallen
(28-01-2020, 10:32)Po91 Wrote: Voor het concert van vandaag zijn enkele kaarten teruggevallen

Al weg of kan ik ze niet vinden?
Gisteren weer een mooie avond in Eindhoven.
Nick was erg in zijn hum en ook humorvol.
Toch ook heel anders als in Concertgebouw, vantevoren had ik gedacht
dat het meer van hetzelfde zou zijn. Niet dus.
Een lach en een traan gisteren.
Wat blijft hij toch een geweldige entertainer.
Echt genoten gisteren.
And No More Shall We Part en God Is in the House  Sad
Ik kan niet gaan vanavond door omstandigheden. Behoorlijk het balen, maar het is even niet anders. Ik heb dus drie kaarten die niet gebruikt gaan worden. Doornroosje wil vooralsnog niet meewerken aan het overdragen van de kaarten. Iemand anders een oplossing wellicht?
(28-01-2020, 12:57)kurtje Wrote:
(28-01-2020, 10:32)Po91 Wrote: Voor het concert van vandaag zijn enkele kaarten teruggevallen

Al weg of kan ik ze niet vinden?

Nu weer een paar beschikbaar zie ik
Iemand interesse in drie kaarten? Ik kan kan ze overdragen op naam!
[+] 1 user says Thank You to geluksknikker for this post
(28-01-2020, 14:31)geluksknikker Wrote: Iemand interesse in drie kaarten? Ik kan kan ze overdragen op naam!

Stuur Uplift en kurtje een PM, want dan horen ze tegelijk een emailnotificatie te krijgen.
Ik heb Uplift even een berichtje op Facebook voor je gestuurd. Die komt binnenkort wel bij je langs.
Bedankt voor het aanbod (en voor de PM) Knikker, maar ik moet toch passen. Gewoonweg te druk deze week, vrees ik. Omdat ik al mijn plannen eind vorige week moest omgooien, ben ik vanavond helaas ook niet in Nijmegen.
Geen probleem, snap ik uiteraard. Is ook wel erg lastminute.
Overigens staat op de tickets dat wie verhinderd is restitutie kan aanvragen tot 19 februari. Een fout natuurlijk, maar ja, het staat er wel.
Ook namens mij bedankt voor het aanbod en meedenken. Geldt alleen hetzelfde dat ik het niet meer geregeld ga krijgen voor vanavond Sad
Cave is trouwens begonnen met het spelen van Ghosteen tracks tijdens de nieuwe Conversations tour:

(28-01-2020, 18:00)geluksknikker Wrote: Overigens staat op de tickets dat wie verhinderd is restitutie kan aanvragen tot 19 februari. Een fout natuurlijk, maar ja, het staat er wel.

Gebruik dat in je voordeel mocht je ze niet kwijtraken!
(24-01-2020, 12:19)halfvollemelk Wrote: Ik heb dus verdomme een trainingsdag van werk op de Ziggo Dome dag... dat wordt een plek achteraan met m’n staanplaatsen

Mijn leidinggevende gaat blijkbaar zelf ook en zij vindt het niet meer dan logisch als ik die dag eerder weg zou willen.
[+] 2 users say Thank You to halfvollemelk for this post
Nick Cave als de grote vertrooster in De Vereeniging
Amerikaanse herfsttour is nu in de verkoop (inclusief dure VIP tickets waarbij je vroege toegang tot de vloer krijgt  Angry ), en onderstaande zaalplattegrond was daarbij bekend gemaakt:

[Image: vzd1hce2jsh41.jpg]

Zal dus ook wel zo worden in Europa.

Verder stond in de laatste Red Hand Files nieuwsbrief dat de band volgend jaar verwacht om in Istanbul te spelen. Dus schrijf dan ook maar op voor diverse festivals in 2021.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)