Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nick Cave
Heb je ook staanplaatsen? Er zijn er maar 12 van verkocht... dus dan heb je best geluk gehad denk ik. Ik doe het niet voor minder.
https://www.teleticketservice.com/ticket...-bad-seeds

Staanplaatsen te koop. Ik heb me helaas kunnen inhouden.
Vandaag vijf meldingen voor staanplaatsen gekregen... ik heb me nog niet afgemeld voor het geval er nog iemand met mij zou mee willen.
Ik zie nu pas die Standing Arena pas... even afwachten dus.. of is teleticket service wel betrouwbaar?
Is gewoon de officiele ticketverkoper.
Thanks, ik ben er ook gewoon bij dan. Kon het toch niet laten. Bedankt voor de info (idem geld voor Uplift natuurlijk)
(09-10-2017, 15:38)mattman Wrote:
(09-10-2017, 14:32)Murdoc Niccals Wrote: Ja, op zich zegt het ook wel iets over Cave dat je zijn discografie duidelijk in bepaalde periodes kunt indelen, zonder dat het ooit tegenvallend is geweest. Zo'n bandje uit Oxfordshire heeft dat ook.

Doet me weer aan deze foto denken, van Cave en Jonny Greenwood die elkaar spontaan ontmoeten op straat. Nog steeds één van m'n favoriete foto's ooit op het internet. (hoppa: een gratis hyperbooltje erbovenop!)

[Image: ByP0XOwCQAAhd98.jpg]

Wat een geweldige foto, nooit eerder gezien. Smile
komende donderdag om 22.50 op canvas :
Nick Cave: one more time with feeling
(09-10-2017, 15:38)mattman Wrote:
(09-10-2017, 14:32)Murdoc Niccals Wrote: Ja, op zich zegt het ook wel iets over Cave dat je zijn discografie duidelijk in bepaalde periodes kunt indelen, zonder dat het ooit tegenvallend is geweest. Zo'n bandje uit Oxfordshire heeft dat ook.

Doet me weer aan deze foto denken, van Cave en Jonny Greenwood die elkaar spontaan ontmoeten op straat. Nog steeds één van m'n favoriete foto's ooit op het internet. (hoppa: een gratis hyperbooltje erbovenop!)

[Image: ByP0XOwCQAAhd98.jpg]

Erg gaaf!!

JG: Mr Cave, such a honor to ran into you!
NC: No man! You rock!! Are you sure you aren't the son of Warren?
(09-10-2017, 15:38)mattman Wrote:
(09-10-2017, 14:32)Murdoc Niccals Wrote: Ja, op zich zegt het ook wel iets over Cave dat je zijn discografie duidelijk in bepaalde periodes kunt indelen, zonder dat het ooit tegenvallend is geweest. Zo'n bandje uit Oxfordshire heeft dat ook.

Doet me weer aan deze foto denken, van Cave en Jonny Greenwood die elkaar spontaan ontmoeten op straat. Nog steeds één van m'n favoriete foto's ooit op het internet. (hoppa: een gratis hyperbooltje erbovenop!)

[Image: ByP0XOwCQAAhd98.jpg]

Ik word altijd dolgelukkig als ik die foto zie en ben jaloers op de maker.
(09-10-2017, 19:03)timvank Wrote:
(09-10-2017, 15:38)mattman Wrote:
(09-10-2017, 14:32)Murdoc Niccals Wrote: Ja, op zich zegt het ook wel iets over Cave dat je zijn discografie duidelijk in bepaalde periodes kunt indelen, zonder dat het ooit tegenvallend is geweest. Zo'n bandje uit Oxfordshire heeft dat ook.

Doet me weer aan deze foto denken, van Cave en Jonny Greenwood die elkaar spontaan ontmoeten op straat. Nog steeds één van m'n favoriete foto's ooit op het internet. (hoppa: een gratis hyperbooltje erbovenop!)

[Image: ByP0XOwCQAAhd98.jpg]

Ik word altijd dolgelukkig als ik die foto zie en ben jaloers op de maker.
Prachtig dit.
Ik ben er trouwens uit: dit is de show van het jaar.

De Ticketswap-aanbiedingen voor staanplaatsen in Antwerpen blijven binnen stromen. Twijfel a.u.b. niet, mensen. Behalve Betonrot, want die krijg je niet in een grotere zaal dan Gouvernement of OCCII of zo. Waarvoor respect.
(10-10-2017, 11:15)Uplift Wrote: Ik ben er trouwens uit: dit is de show van het jaar.

De Ticketswap-aanbiedingen voor staanplaatsen in Antwerpen blijven binnen stromen. Twijfel a.u.b. niet, mensen. Behalve Betonrot, want die krijg je niet in een grotere zaal dan Gouvernement of OCCII of zo. Waarvoor respect.

Dit doet pijn, ga dan naar Grizzly Bear in Tivoli die toch een vrij matig nieuw album uit hebben. Goed, dan maar wachten tot volgend jaar en bidden dat het niet Pinkpop wordt.
Geen, als het goed is. Zeker indien vrijdag een even goede ervaring wordt als Amsterdam. Het kàn gewoon niet dat deze show op een festival nog beter wordt.

Anderzijds: op Roskilde of zo weet je nooit... maar voor BKS/Primavera pas ik zo goed als zeker.
(10-10-2017, 13:06)Uplift Wrote: Geen, als het goed is. Zeker indien vrijdag een even goede ervaring wordt als Amsterdam. Het kàn gewoon niet dat deze show op een festival nog beter wordt.

Anderzijds: op Roskilde of zo weet je nooit... maar voor BKS/Primavera pas ik zo goed als zeker.

Nu ja, de enige reden dat het op Primavera 2013 net geen tien als eindcijfer kreeg, was het ontbreken van Higgs Boson Blues. Prop die er tussen in deze setlist en je komt in theorie niets te kort. https://www.setlist.fm/setlist/nick-cave...9aa2f.html
Goh, het is liefst zeven songs korter dan z'n huidige set. Voor minder dan een volle show ga ik zeker niet naar festivals volgend jaar. Ik weet dat die shows in 2013 zeer intens waren, maar we zijn nu gewoon aan het spreken van een performance buiten categorie, ook omwille van de schommelingen tussen emoties in de vorm van 'oude Cave' vs. 'post tragedie Cave'. Die recensie van OOR is niet eens overdreven.
Dat is zeker waar, performance wise. Ik heb persoonlijk iets minder met de 'post tragedie Cave' op Skeleton Tree en vond vrijdag het blokje I Need You en Distant Sky niet zo sterk vergeleken met de rest, maar dit zal aan mezelf liggen. Zag hier en daar hoe wat tranen werden weggepinkt.
Vond zelf I Need You prachtig uitgevoerd. Op plaat had ik dan weer minder met het nummer, maar live klonk de wanhoop realistischer, meer gemeend en minder over the top dan de albumversie. Distant Sky vond ik ook niet heel bijzonder, al kwam dat wellicht ook omdat de tekst niet altijd gelijk liep met het beeld.
Enige minpuntje is inderdaad de uitvoering van 'Distant Sky', maar tegelijk past het ook zo mooi in het geheel. Ze zouden die dame gewoon mee op tour moeten brengen.
Eens. In de film kwam dat nummer bijvoorbeeld juist weer heel goed uit de verf.
(10-10-2017, 11:15)Uplift Wrote: Ik ben er trouwens uit: dit is de show van het jaar.

De Ticketswap-aanbiedingen voor staanplaatsen in Antwerpen blijven binnen stromen. Twijfel a.u.b. niet, mensen. Behalve Betonrot, want die krijg je niet in een grotere zaal dan Gouvernement of OCCII of zo. Waarvoor respect.

ik zou zo graag gaan maar ik zit met een fucking teambuilding middag en avond met het werk..
Ik ga ook geen tweede keer, om meerdere redenen gewoon niet te doen. Ik ga er voorlopig van uit dat ik op BKS nog een keer ga genieten van een mogelijk flink ingekorte set (hoop echt niet op dat laatste, ik zou hooguit de twee taaiste Skeleton Tree nummers laten vallen), maar dan deze keer wel met vriendin. Ook wat waard, ondanks de wetenschap dat het nooit zo goed wordt als afgelopen vrijdag.

Alvast veel plezier in Antwerpen, Uplift!
thx
Stiekem loop ik al een paar dagen te balen en betrap ik me er op om me zeg toch weer elke keer te pijnigen om hier te lezen.
^^^ Zelfde.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)