Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2025
Parkeerkaarten gaan donderdag om 14.00 in de verkoop.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
(03-06-2025, 09:24)meisbaer2 Wrote: Parkeerkaarten gaan donderdag om 14.00 in de verkoop.

Is dat voor alle parkeerplaatsen of kan je ook gewoon nog ernaartoe rijden en ergens je auto parkeren op zo'n veld?
Reply
Je koopt een kaartje specifiek voor een bepaalde parking.

De parkeervelden die dichterbij de campings en het terrein zijn waren vorig jaar al uitverkocht voordat Werchter begon. Dus dan kom je er niet meer op. Dan wordt je naar verdere velden doorgestuurd. Op de website staat alles over parkeren etc. Er zijn bijvoorbeeld ook gratis park and bike parkeerplaatsen die wat verder wegliggen, maar goed met de fiets te doen zijn.

Wij willen het liefst zo dicht mogelijkbij onze camping (C7) staan. Maar dat veldje heeft niet zo veel plek, dus ik hoop dat het gaat lukken. Op zich vind ik het wel een fijn systeem, want ze hebben zo een veel beter zicht op de verkeersstromen. Je wordt dan bijvoorbeeld alleen doorgelaten met de juiste kaart of direct doorverwezen naar waar er wel plek is. Voor ons was dat vorig jaar een stuk minder stressen.
Reply
Goed dat ik heb gezien had dat de vvk van de parkeerkaarten zou beginnen, het was gelukt om eentje voor groen 2 te kopen. Is nu niet meer mogelijk, zie ik.

Raar dat ze het verder niet hadden aangekondigd.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
(03-06-2025, 14:09)pudpong3 Wrote:
(03-06-2025, 09:24)meisbaer2 Wrote: Parkeerkaarten gaan donderdag om 14.00 in de verkoop.

Is dat voor alle parkeerplaatsen of kan je ook gewoon nog ernaartoe rijden en ergens je auto parkeren op zo'n veld?

Als je er niet tegenop ziet om een klein uurtje te lopen, kun je je auto ook gratis parkeren in Tremelo (https://www.visit-tremelo.be/bereikbaarheid). Dat heb ik ook een keer gedaan (2018). Vaker heb ik de auto geparkeerd in Haacht (https://www.haacht.be/parkeerbeleid#), maar dat is ongunstiger als je vanuit Limburg komt. Een uur lopen lijkt veel, maar als je naar één van de reguliere parkings gaat, kom je gegarandeerd (zeker na afloop) in de file te staan. Ik denk dat het qua tijd weinig zal uitmaken.
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
Reply
Die Park and Bike parkings zijn dan ook een goed alternatief, gok ik.
Reply

alle parkeerplaatsen, en zonder het juiste ticket kom je niet op de parking

er is een groenparking met shuttledienst namelijk groen 8
den andere is allemaal wandelen
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
(06-06-2025, 11:36)reaper Wrote:

Parkeerkaart gescoord!
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(07-06-2025, 17:34)pudpong3 Wrote:
(06-06-2025, 11:36)reaper Wrote:

Parkeerkaart gescoord!
Zie je dan!
Reply
werchter combi uitverkocht

enkel nog zaterdagtickets te koop
[+] 2 users say Thank You to reaper for this post
Reply
Donderdag op Canvas deel 1 van een 2-delige serie ove 50 jaar Rock Werchter. Met interviews van o.a. REM, Elbow en Rage against the Machine.
[+] 2 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
werchter parklife nieuw eendag festival op 28 juni 2026
headliner Linkin Park
tickets kosten 131, 184 of 300 euro
verkoop start volgende week
Reply
(17-06-2025, 11:16)reaper Wrote: werchter parklife nieuw eendag festival op 28 juni 2026
headliner Linkin Park

Oké, mijn vrouw is een fan, maar waarom is Linkin Park ineens zoooo groot?
Reply
(17-06-2025, 12:13)pudpong3 Wrote:
(17-06-2025, 11:16)reaper Wrote: werchter parklife nieuw eendag festival op 28 juni 2026
headliner Linkin Park

omdat jou vrouw fan is Wink

ik kon de eerste 2 cd's pruimen.

zoals ik het hoor is/was er geen plaats op Graspop metal meeting 2026 en ook Rock Werchter 2026 zou al zijn grote namen hebben.
maar extra kassa kassa voor LN en niet te laten liggen naam en dus een gewoon nieuw dag festival erbij. 

ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit gaat uitverkopen?
de hype in 2026 zal wel wat minder zijn.
Reply
(17-06-2025, 15:05)reaper Wrote:
(17-06-2025, 12:13)pudpong3 Wrote:
headliner Linkin Park

omdat jou vrouw fan is Wink

ik kon de eerste 2 cd's pruimen.

zoals ik het hoor is/was er geen plaats op Graspop metal meeting 2026 en ook Rock Werchter 2026 zou al zijn grote namen hebben.
maar extra kassa kassa voor LN en niet te laten liggen naam en dus een gewoon nieuw dag festival erbij. 

ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit gaat uitverkopen?
de hype in 2026 zal wel wat minder zijn.

De hype kan dan eventueel in 2026 voorbij zijn, maar de kaarten moet je nu kopen.
Reply
Ik denk dat de hype nog wel even doorgaat. In Hamburg én Munchen allebei een tweede stadionshow toegevoegd. Terwijl ze er dit jaar ook al op meerdere locaties te zien zijn.

Maar het verbaast mij ook niks als je ziet hoe ze in de markt gezet worden. Op kink komt elk uur wel een nummer van ze voorbij, veel promo op de socials en vergeet ook de 'show' voor de CL finale niet.
[+] 2 users say Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(15-06-2025, 00:03)meisbaer2 Wrote: Donderdag op Canvas deel 1 van een 2-delige serie ove 50 jaar Rock Werchter. Met interviews van o.a. REM, Elbow en Rage against the Machine.

Heel erg leuk hoe ze het gedaan hebben, het zijn niet echt interviews, maar de artiesten die als voice over terugblikken op hun optredens op Werchter. Met dus alleen maar archiefbeelden. Ik wordt er tegelijk nostalgisch en erg blij van. Nog minder dan twee weken en dan staan we weer op de wei Heart
[+] 4 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
headliner Linkin Park
Als verjaardagscadeau mogen neefjes en nichtjes een concert uitkiezen om met ons naartoe te gaan. Eén nichtje heeft voor Linkin Park gekozen. Ben er volgend jaar dus bij.
Reply
(20-06-2025, 22:40)meisbaer2 Wrote:
(15-06-2025, 00:03)meisbaer2 Wrote: Donderdag op Canvas deel 1 van een 2-delige serie ove 50 jaar Rock Werchter. Met interviews van o.a. REM, Elbow en Rage against the Machine.

Heel erg leuk hoe ze het gedaan hebben, het zijn niet echt interviews, maar de artiesten  die als voice over terugblikken op hun optredens op Werchter. Met dus alleen maar archiefbeelden. Ik wordt er tegelijk nostalgisch en erg blij van. Nog minder dan twee weken en dan staan we weer op de wei  Heart

Ja, ik heb er ook enorm van genoten. Werchter blijft toch een soort van mijn festival. Al viel me ook in deze docu op dat de Belgische gemoedelijke bescheidenheid van toen tegenwoordig niet meer bestaat. Wel prachtige opnames. Hopelijk nog eens terug te kijken.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Volgende week deel twee Smile
Reply
nog 8 dagen en we beginnen er weer aan.

zin in.

wie gaat er nog allemaal?
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Alleen de donderdag. Ik app je wel als we op het terrein zijn, maar reken niet dat we er vroeg zullen geraken. Moet nog werken.
Reply
(25-06-2025, 10:49)pudpong3 Wrote: Alleen de donderdag. Ik app je wel als we op het terrein zijn, maar reken niet dat we er vroeg zullen geraken. Moet nog werken.
geen probleem pud, dat je ging komen wist ik al.
en dan kan ik de dag erna in een hangover shirt rondlopen se Smile

met een appje vinden we elkaar wel Smile
biertje erbij, lekker zonnetje
komt helemaal goed
Reply
(25-06-2025, 10:28)reaper Wrote: nog 8 dagen en we beginnen er weer aan.

zin in.

wie gaat er nog allemaal?
Yes, weer present en heel veel zin an! Vanaf woensdag op de campercamping en maandagochtend weer naar huis. Biertje met Pud, dat lijkt me leuk!
[+] 3 users say Thank You to Sphinx for this post
Reply
Zaterdagochtend vroeg naar Klokkeberg, Werchter Classic, kamperen, dagje Leuven, en alle dagen Rock Werchter met mijn meissie, veel vrienden, broer met neven en nichten en alle zonen en aanhang. Meer moet dat niet zijn Wink
[+] 3 users say Thank You to Jizzlobber for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)