19-02-2025, 12:21
De Duitse invasie van Polen?
De Russische invasie van Oekraïne
|
19-02-2025, 12:21
De Duitse invasie van Polen?
19-02-2025, 21:51
Fucking schuim die twee in het witte huis. Ga dood.
19-02-2025, 23:55
Wtf? Hoe vinden MAGA dragende red necks het dat hun president Russisch propaganda herhaalt? We zijn pas 1 MAAND onderweg he. De tering wat een clown.
20-02-2025, 00:01
20-02-2025, 09:00
Jullie zijn gewoon nog niet wakker
Je moet je eigen onderzoek doen, jullie lezen zeker nog gewoon de krant en kijken journaals .. Trump is onze redder.
20-02-2025, 09:52
(19-02-2025, 23:55)Loov Wrote: Wtf? Hoe vinden MAGA dragende red necks het dat hun president Russisch propaganda herhaalt? We zijn pas 1 MAAND onderweg he. De tering wat een clown. 52 dagen is het doel, want dan kan hij Hitler een slappe lul noemen, omdat hij er 53 dagen over deed om totale controle over Duitsland te krijgen. Maar Musk staat in het witte huis te fulmineren over bureaucratie en dat er allemaal ongekozen mensen zijn die beleid uitvoeren en daarom de bezem er doorheen moet, dat kan alleen als je met vertrouwen kan zeggen dat je de grootste cult in de wereld hebt gecreëerd. Het is spijtig dat er zo veel kapot gemaakt wordt, want mijn rancune jegens fascisten (ja, ook jij methhead Molly) wordt met de dag groter.
28-02-2025, 20:00
Toch fijn dat gastvrijheid in het witte huis bestaat uit het schofferen van je gasten, had ik al gezegd dat Trump en Vance dood mogen vallen?
28-02-2025, 21:48
Het was grappig tot Trump ging dreigen met de Derde Wereldoorlog.
Dit was echt wel historisch. Een weg terug naar “steun” aan Oekraïne is er nog nauwelijks voor Trump en Vance. We gaan een ongekende tijd tegemoet.
28-02-2025, 23:29
Het is gewoon echt gebeurd he...
Denk dat we ons borst mogen natmaken...
Ik vraag mij steeds meer af of ik vast zit in mijn bubbel. Ik probeer steeds meer andere media te lezen van een ander politieke kleur. Gewoon om te checken of ik niet gek wordt. Het overgrote deel van de Amerikanen moeten toch de ogen uit hun kop schamen????? TOCH!!!???
01-03-2025, 00:27
Ik bedoel zelfs de comments op social media op Fox News zijn negatief. WAT MIS IK? Ik begrijp het niet meer.
01-03-2025, 00:48
De meest spannende vraag op dit moment is wie eerder West-Europa binnenvalt; Poetin of Trump.
01-03-2025, 17:52
Oh ja, aanwezige 'pers' vroeg aan zelensky waarom hij geen pak aan had... Hij was tenslotte wel op het Witte Huis te gast...
Het is geen pers,.maar allemaal trumphandlangers met podcasts etc.
01-03-2025, 18:07
En wandelende kutmongool Rutte doet gewoon mee.
https://www.ad.nl/buitenland/live-oorlog...~ad83b169/ Hoezo moeten we Trump credits geven voor wat Biden heeft gedaan? Die lul van Putin moet goed smaken.
01-03-2025, 21:26
Rutte wilt natuurlijk wel zijn hoge functie behouden.
01-03-2025, 21:49
02-03-2025, 01:11
Fucking hell Rutte kan dus nog dieper zinken
04-03-2025, 09:34
(01-03-2025, 00:48)Gunnar Wrote: De meest spannende vraag op dit moment is wie eerder West-Europa binnenvalt; Poetin of Trump. Noem me naief, maar ik zie ons (Europa) niet binnengevallen worden. We worden gewoon overgeslagen, we doen er niet toe. Er wordt over ons heen besloten enz. Europa heeft op dit moment niks te zeggen op dit toneel.
04-03-2025, 09:36
(02-03-2025, 01:11)Gunnar Wrote: Fucking hell Rutte kan dus nog dieper zinken Yes. Zie de foto ook met landen die achter Oekraïne staan ..staat Navo chef (we zitten in een gave alliantie) Rutte, gewoon op afstand links achteraan. Ook hij kiest simpelweg voor de grootste bullebak, misschien toch stukje eigen belang? Kan het me niet voorstellen bij zo'n eerlijk en oprecht persoon als Rutte ![]()
Volgens Oekraïense nieuwsmedia strijden er in 't Russische leger inmiddels meer dan 160 Chinezen mee. Eventuele Sancties zullen met zoveel gegroeide afhankelijkheden natuurlijk nagenoeg onmogelijk zijn geworden. De EU (ooit economisch en cultureel zeer van importantie) verkoos toch liever de korte termijn? Voormalig NL opper poenschepper leidt met z 'n gebalde vuistje momenteel bij een NAVO wat wel 12 verschillende systemen gebruikt. Qua communicatie + uitingen zitten zowel Rutte als von der Leyen er nogal geïsoleerd bij. Roepen bovendien allerlei zaken die sowieso never op kort termijn kunnen bewerkstelligd. Wie wil er nu (bij zoveel veronderstelde dreigingen) militair worden? Gaat toch eigenlijk nergens anders over als met geld strooien richting wapen industrie?
Miljarden investeren vanwege de angst richting Trump, die Europa juist op de knieën wenst. Zo 't eigen staatsschulden probleem oplossend met zijn simpele denkwijzes. Dan nog: Zo 'n EU leger formeren gaat ook met 200 miljard niet. Angst zaaien terwijl de Russen zelf al hulp buiten 't eigen territorium halen. Zeer intellectueel! Dat dit soort incompetenties scherper bekritiseert dienen te worden dan nu bij een ARD, 't NPO of de BRT lijkt me derhalve zeer nodig. Om over commerciëlen en/of de NL pers vanuit Vlaanderen maar helemaal te zwijgen. Dergelijk kartel gestuntel van telkens diezelfde figuren dient juist in deze tijden natuurlijk tot stoppen te worden gebracht. We hebben tijdens welke crisis dan ook actueel overzicht en toekomst visie nodig. Qua bewijzen van corruptie, falend en/of vastlopend beleid waren er al diverse malen en tamelijk simpel honderden dossiers samen te stellen, zag men reeds in diverse behind the news programma 's. In Brussel + in Straatsburg heeft men echter besloten geen discussies meer over onverkwikkelende zaken in 't openbaar te willen. Of zoiets tijdens de lunch nog wel wordt getolereerd? Hoop doet leven! |
« Next Oldest | Next Newest »
|