Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
Gave docu!
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Zou ik vandaag even naar Leeuwarden gaan voor de actuele coronaprik, deed  m 'n auto 't niet. Hier rijdt geen bus door ons dorpje. Gebeld met de corona lijn en die dame wilde me al direct naar morgen verzetten. Zal ik toch eerst een functionerend stuk vervoer moeten hebben om dit al direct te kunnen plannen antwoordde ik. De desbetreffende dame (waarschijnlijk actief in een randstedelijk callcenter) aan de telefoon begreep dit aanvankelijk totaal niet. Na veel mitsen maren toch een nieuwe afspraak voor de komende maand weten te maken.
Reply
(25-11-2024, 15:01)Fenderboy Wrote: Zou ik vandaag even naar Leeuwarden gaan voor de actuele coronaprik, deed  m 'n auto 't niet. Hier rijdt geen bus door ons dorpje. Gebeld met de corona lijn en die dame wilde me al direct naar morgen verzetten. Zal ik toch eerst een functionerend stuk vervoer moeten hebben om dit al direct te kunnen plannen antwoordde ik. De desbetreffende dame (waarschijnlijk actief in een randstedelijk callcenter) aan de telefoon begreep dit aanvankelijk totaal niet. Na veel mitsen maren toch een nieuwe afspraak voor de komende maand weten te maken.

Noaberschap is juist iets van het platteland, auto van de buren lenen is dan toch de normaalste zaak?
Reply
(10-09-2024, 21:16)Wailer Wrote: Waar ik midden in zit en al paar weken mee onderweg ben... toewerken naar een bokspartijtje.

Is een laagdrempelige wedstrijd. Soort open club kampioenschappen. nu al week of 4, 3-4x per week trainen(boksen), op dagen zonder training hardlopen, en af en toe nog eens een wedstrijd training  extra sparringstraining.

Pittig, maar man , wat voel ik me lekker! Fit, bam bam bam, goed in mn vel... Wat knapper ook Wink

Betekent ook geen alcohol, goed op mn eten letten. Maar ik ga als een speer.

Vandaag was het zover! 

En ik heb gewonnen, TKO!

Wat een partij.. als een malle ging ik.
Nu weer eens aan lekker Duveltje
[+] 6 users say Thank You to Wailer for this post
Reply
Maar wat was nu je openingsnummer?
[+] 1 user says Thank You to atthedrive-in for this post
Reply
(08-12-2024, 21:27)Wailer Wrote:
(10-09-2024, 21:16)Wailer Wrote: Waar ik midden in zit en al paar weken mee onderweg ben... toewerken naar een bokspartijtje.

Is een laagdrempelige wedstrijd. Soort open club kampioenschappen. nu al week of 4, 3-4x per week trainen(boksen), op dagen zonder training hardlopen, en af en toe nog eens een wedstrijd training  extra sparringstraining.

Pittig, maar man , wat voel ik me lekker! Fit, bam bam bam, goed in mn vel... Wat knapper ook Wink

Betekent ook geen alcohol, goed op mn eten letten. Maar ik ga als een speer.

Vandaag was het zover! 

En ik heb gewonnen, TKO!

Wat een partij.. als een malle ging ik.
Nu weer eens aan lekker Duveltje

Tijd om een Paul vs Tyson-achtige publiciteitsbokswedstrijd op te zetten. Graz vs 3voor12/Festileaks of iets dergelijks.
Reply
(08-12-2024, 22:09)atthedrive-in Wrote: Maar wat was nu je openingsnummer?

Oh ja,

Genesis van Justice..

Ook die maakte indruk ... Heel veel hardcore en ratm kwam er voorbij...
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
gefeliciteerd!
de beelden zijn natuurlijk enkel achter een betaalmuur terug te kijken he!!?? Wink
Reply
Er is een samenvatting Kessel!

Met alleen mijn hoogtepunten uiteraard..
Reply
waar kunnen we die zien?
Reply
(09-12-2024, 20:52)kesselman Wrote: waar kunnen we die zien?

zie je whatsapp
Reply
Smile
Reply
Dit boeit waarschijnlijk echt helemaal niemand hier maar ik heb de voorbije week mijn Spotifybibliotheek volledig uitgekuist en dat heeft mij heel veel voldoening gegeven.

De voorbije tien jaar heb ik altijd de gewoonte gehad om alle interessante muziek die ik tegenkwam of aangeraden kreeg, op te slaan op Spotify met het idee 'ik wil dit nog checken'. In de realiteit bleef een heel groot deel van die albums echter op de stapel liggen en zo had ik dus een collectie opgebouwd van naar schatting minstens 5000 releases waarvan ik zeker de helft nooit heb gehoord. Ik heb al jaren de intentie om hierin een beter systeem te vinden maar het heeft dus tot nu geduurd voor ik de motivatie vond om er eens met de grove borstel door te gaan. Alles wat al meer dan een jaar opgeslagen was en waarvan ik mij niet actief kon herinneren dat ik er plezier heb uitgehaald, is de vuilbak ingegaan (sorry aan die honderden mooie aanraders die van Graz kwamen). Ik heb nu nog een 500 à 600 albums in mijn bibliotheek staan waarvan ik weet dat ik ze goed vind en ik ze waarschijnlijk nog wel eens zal beluisteren. Enkel in de albums van dit jaar moet ik de komende weken nog een beetje kuisen tijdens het opstellen van mijn jaarlijstje.

Geen idee waarom maar ik wou dit even delen met jullie. Misschien zijn er nog wel andere mensen hier die ooit eens iets gelijkaardigs hebben gedaan?
Ik ben helemaal in de wolken hierdoor aangezien ik in het algemeen ook wel een beetje een digital clean freak ben. Elke paar maanden maak ik mijn smartphone volledig leeg en mijn mailbox bevat maximaal tien mails waarvoor ik nog iets van actie moet ondernemen. Ik ga ook elk jaar door mijn sociale media en ontvolg dan alles waarmee ik eigenlijk niet meer actief bezig ben. Idem op YouTube op vlak van op welke kanalen ik geabonneerd ben, vooral omdat ik daar ook een heel systeem heb qua archiveren en organiseren en daartussen dus geen rommel kan tolereren. Deze gewoontes komen ook wel terug buiten het digitale. Ik ben nu anderhalf geleden verhuisd en erger mij mateloos aan het feit dat ik nog een paar dingen heb die ik sindsdien niet meer heb aangeraakt, zelfs als die niet in de weg liggen, ergens in een kast of in de kelder. Ik moet mezelf soms echt tegenhouden om de helft van mijn inboedel te verkopen ondanks dat gasten mijn appartement nu al beschrijven als 'niet ongezellig maar wel vrij leeg' Big Grin

Anyways, een beetje een 'zomaar' post zonder echte boodschap. Maar als er mensen zijn die zich hierin herkennen en nog goeie organisatietips hebben, zal ik ze met veel plezier lezen!
[+] 5 users say Thank You to teedeebee for this post
Reply
(11-12-2024, 22:53)teedeebee Wrote: Dit boeit waarschijnlijk echt helemaal niemand hier maar ik heb de voorbije week mijn Spotifybibliotheek volledig uitgekuist en dat heeft mij heel veel voldoening gegeven.

De voorbije tien jaar heb ik altijd de gewoonte gehad om alle interessante muziek die ik tegenkwam of aangeraden kreeg, op te slaan op Spotify met het idee 'ik wil dit nog checken'. In de realiteit bleef een heel groot deel van die albums echter op de stapel liggen en zo had ik dus een collectie opgebouwd van naar schatting minstens 5000 releases waarvan ik zeker de helft nooit heb gehoord. Ik heb al jaren de intentie om hierin een beter systeem te vinden maar het heeft dus tot nu geduurd voor ik de motivatie vond om er eens met de grove borstel door te gaan. Alles wat al meer dan een jaar opgeslagen was en waarvan ik mij niet actief kon herinneren dat ik er plezier heb uitgehaald, is de vuilbak ingegaan (sorry aan die honderden mooie aanraders die van Graz kwamen). Ik heb nu nog een 500 à 600 albums in mijn bibliotheek staan waarvan ik weet dat ik ze goed vind en ik ze waarschijnlijk nog wel eens zal beluisteren. Enkel in de albums van dit jaar moet ik de komende weken nog een beetje kuisen tijdens het opstellen van mijn jaarlijstje.

Geen idee waarom maar ik wou dit even delen met jullie. Misschien zijn er nog wel andere mensen hier die ooit eens iets gelijkaardigs hebben gedaan?
Ik ben helemaal in de wolken hierdoor aangezien ik in het algemeen ook wel een beetje een digital clean freak ben. Elke paar maanden maak ik mijn smartphone volledig leeg en mijn mailbox bevat maximaal tien mails waarvoor ik nog iets van actie moet ondernemen. Ik ga ook elk jaar door mijn sociale media en ontvolg dan alles waarmee ik eigenlijk niet meer actief bezig ben. Idem op YouTube op vlak van op welke kanalen ik geabonneerd ben, vooral omdat ik daar ook een heel systeem heb qua archiveren en organiseren en daartussen dus geen rommel kan tolereren. Deze gewoontes komen ook wel terug buiten het digitale. Ik ben nu anderhalf geleden verhuisd en erger mij mateloos aan het feit dat ik nog een paar dingen heb die ik sindsdien niet meer heb aangeraakt, zelfs als die niet in de weg liggen, ergens in een kast of in de kelder. Ik moet mezelf soms echt tegenhouden om de helft van mijn inboedel te verkopen ondanks dat gasten mijn appartement nu al beschrijven als 'niet ongezellig maar wel vrij leeg' Big Grin

Anyways, een beetje een 'zomaar' post zonder echte boodschap. Maar als er mensen zijn die zich hierin herkennen en nog goeie organisatietips hebben, zal ik ze met veel plezier lezen!

Ik hou het korter, maar ik heb dit een paar keer gedaan met mijn boekenkasten. Auteurs waar ik op uitgelezen was en boeken die achteraf toch niet de moeite waard bleken te zijn, allemaal in dozen en weggegeven. Zo heb ik zeker 2-3x een boekenkast van 5x2,40 meter leeg geveegd. Ik heb een aparte boekenkast met boeken over Zuid Oost Azië en andere geschiedenis boeken waar ik de onderwerpen interessant van vind. Maar die boeken pak ik ook op om er 1 of meerdere stukken uit te lezen en hoef ik niet perse helemaal te lezen. Mijn moeder was er destijds blij mee en verkocht alles via Marktplaats en op de rommelmarkt. 
Nu moet ik nog de moed opbrengen om alle boeken in de woonkamer eruit te gooien, inclusief boekenkast.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
@Teedeebee: heb/had je alle albums op een hoop, of gegroepeerd op bijvoorbeeld jaar of genre?
Reply
Spotify heeft helaas vrij weinig mogelijkheden op vlak van organisatie (of ik mis wat), dus alles stond tot grote ergernis op een hoop. Meestal sorteer ik gewoon op datum wanneer ik iets heb opgeslagen omdat dat het beste beeld geeft van wanneer ik met welke muziek bezig was.
Met de hoeveelheid albums op die hoop was het ook onbegonnen werk om dat zelf extern wat beter te organiseren, maar na mijn grote kuis moet dat misschien wel lukken!
Reply
Met de band maken we nu dingen mee waar we ooit van hebben gedroomd. Gisteren de grote generale repetitie gehad op het Kasteel Hoensbroek, waar we vandaag en morgen onderdeel zijn van de Grotse Slotshow. Daar "spelen" we het nummer 045 waar de clip, extra opnames, die we eentijd geleden hebben opgenomen in een studio en extra's door het film team tpegevoegd, op de kasteelmuren worden geprojecteerd. Van de grond tot het dak zal het 12-15 meter zijn schat ik en het is dan absurd dat je, jezelf zo groot ziet geprojecteerd. Na de Grote Slotshow van vandaag, moeten we als de wiedeweerga weg, want we zijn ook nog afsluiter op Limburg Loudest, waar vandaag de CD presentatie van is en wij ook op die verzamel CD staan met 2 nummers.
Soms denk ik, waarom niet 30 jaar geleden, toen wij op het hoogtepunt waren. Maar prima zo, we genieten er nu met volle teugen van.
[+] 5 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
https://www.heerlen-noord.nl/event/kerst...cD4Ij5JNRg

Dit een gratis feest voor de inwoners van Heerlen Noord. Alle deelnemers doen het gratis om deze mensen en vooral de kinderen een mooie Kerst te bezorgen. Het is echt waanzinnig wat er allemaal te doen is. Helaas is het samen dineren voor de allerarmsten gisteren komen te vervallen, ivm geld te kort van de cateraar. Daardoor viel het 3-gangen menu in het Kasteel voor deze groep mensen weg, echter worden ze wel getrakteerd op het 3-gangen menu, maar zullen ze dat helaas thuis moeten genieten. Zóóó jammer vooor voorla de kinderen, die dan echt een wereldverhaal te vertellen hadden.

Wij gaan vanavond en morgen ons stinkende best doen om onze bijdrage te leveren. Ten slotte komen we er zelf vandaan en zijn we er opgegroeid, wonen er deels nog en hebben met eigen ogen gezien en zien het nog steeds dat een groot deel echt arm is en er zelf niets aan kan doen.
[+] 4 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(13-12-2024, 12:40)teedeebee Wrote: Spotify heeft helaas vrij weinig mogelijkheden op vlak van organisatie (of ik mis wat), dus alles stond tot grote ergernis op een hoop. Meestal sorteer ik gewoon op datum wanneer ik iets heb opgeslagen omdat dat het beste beeld geeft van wanneer ik met welke muziek bezig was.
Met de hoeveelheid albums op die hoop was het ook onbegonnen werk om dat zelf extern wat beter te organiseren, maar na mijn grote kuis moet dat misschien wel lukken!

Ik heb mapjes met daarin een lijst per jaar, met daarin playlists met één nummer van albums uit dat jaar, dus niet hele albums. Maar ik gebruik het wel om zo albums op te slaan.
Reply
https://www.l1nieuws.nl/entertainment/28...noord-komt

Het gaat maar door!
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
limburg doc?
Reply
Mooie docu daar in Mijnstreek Oost. Bij die scène op de begraafplaats hield ik het niet droog. Prachtig initiatief in die omgeving verder.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(16-12-2024, 01:08)Timothy's Monster Wrote: Mooie docu daar in Mijnstreek Oost. Bij die scène op de begraafplaats hield ik het niet droog. Prachtig initiatief in die omgeving verder.

Dank voor het kijken en dank voor je antwoord. Doet me goed.
Reply
Waanzinnig druk weekend gehad. Kasteel Hoensbroek vrijdag generale repetitie, zaterdag en zondag 045 met waanzinnige projecties op het kasteel en zaterdagnacht nog een cd presentatie in de Bunker in Landgraaf. Prachtige verhalen backstage, "jullie zijn toch die 60+ punkband", "jullie zijn nog ouder dan mijn moeder", "jullie hebben verdorie op Pinkpop gestaan, toen ik nog niet geboren was". Normaliter kijk je nooit zo naar jezelf, maar ze hadden op de leeftijd na allemaal gelijk. Het was jammer dat het geluid, zoals wel vaker in de Bunker ver beneden peil was. Allemaal over dezelfde backline is ook niet bevorderend, als de gitaristen over andermans versterkers moeten spelen, maar goed, ook als je 58 bent kan je bijleren. Dit moeten wij gewoon nooit meer op deze manier doen.

Voor de generale repetitie, op vrijdag, mochten wij de projectie op het kasteel zien en we waren geëmotioneerd over het resultaat. Tijdens de optredens zien we het zelf niet, omdat we er met de rug naartoe stonden. Bij thuiskomst heb ik via, via contact gezocht met het kinderkoor en gelukkig heb ik een deel van de ouders kunnen overtuigen om op zondag te komen kijken. Vooraf sta ik met een moeder te praten en ze vertelde mij het volgende. Ze was in het bejaardenhuis bij haar opa en ze heeft hem de documentaire laten zien. Haar opa komt uit de buurt en zag meteen allemaal herinneringen voorbij komen. Daar woonde die en die en daar heb ik vroeger gespeeld en daar stonden toen nog geen huizen en die wijk heb ik gebouwd zien worden, etc., etc. Ineens zijn er beelden waar zijn achterkleinkinderen verschijnen in de studio om 045 mee te zingen. "Maar, maar, maar, dat zijn toch Linde en Jip"? Ja opa dat zijn Linde en Jip. Toen hield haar opa het niet droog. Helaas is de opa/overgroot opa vlak erna overleden, maar de moeder van Linde en Jip bedankte me nogmaals dat ze haar opa dit nog heeft kunnen laten zien en hem blij heeft gemaakt.

Dit soort reacties krijgen wij op de docu, staande ovatie op zaterdag en zondag op het kasteel. Dan hebben we toch iets moois gedaan, ondanks onze beperkte muzikale technieken.
[+] 8 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(15-12-2024, 20:54)kesselman Wrote: limburg doc?

https://www.l1.nl/algemeen/2802107/limbu...treek-oost
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)