Thread Rating:
  • 16 Vote(s) - 3.88 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Ziúr - Eyeroll

Op zich een boeiende plaat, maar gaat iets te veel kanten op.
Reply
Tramhaus - The First Exit
Reply
julie - my anti-aircraft friend
Reply
Manu Chao - Viva Tu

Niks nieuws onder de zon, gewoon een fijne en vrolijke nazomerse plaat.
Reply
Genesis - The Lamb Lies Down On Broadway
[+] 2 users say Thank You to Wilm for this post
Reply
Nonazz - Sincerely Nazz

Jw bait. 25 Minuten album wat eerder een zege is, want een langere zou het toch te eentonig worden.

Edit: Productie op Felli stak voor mij bovenuit. Rest was priem voor weg te luisteren onderweg. Hij heeft ook een fijne stem om naar te luisteren.

Phiik & Lungs - Carrot Season

Puur aangeklikt i.v.m. features van o.a. Akai Solo, JL en Fatboi zag. Blijft echt ideaal qua hiphop, via features click ik veel sneller album aan. Zo leer vaak ook weer nieuwe namen.
[+] 2 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Momenteel: Otay:onii - True Faith Ain't Blind

Eerder vandaag:
HYPER GAL - After Image
Twee japanse dames die noiserock/pop/no wave brengen met leuk lo-fi synthesizer werk.

Valgur - Armaggedon
Mexicaans retro synthpopduo dat momenteel Magdalena Bay vergezelt op tour.

HYPNOSIS THERAPY - PSILOCYBIN
Zuid-Koreaanse experimentele hiphop vermengd met een allegaartje van clubgenres.

Alledrie projecten die een beetje all-over-the-place zijn maar wel vermakelijk om te luisteren tijdens het poetsen.
Reply
Nine Inch Nails - The Fragile
Type O Negative - World Coming Down

Allebei precies 25 jaar vandaag. En ook allebei ietwat tegenvallend toen ze uitkwamen, maar inmiddels favorieten van beide bands.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Frank Marino - The Power of Rock and Roll

In een nostalgische bui deze Jimi Hendrix adept opgezet. Het gitaarspel plus de songs zijn lang niet gek - de toenmalige kritieken waren heel wisselend van virtuoos, geweldig tot teveel cliché en overdreven gefreak. Was altijd nogal een liefhebber van Jimi en z 'n psychedelische bluesrock aanpak en dit benaderde 't eigenlijk wel iets.
Reply
Broken Social Scene - Hug Of Thunder
Reply
Industry Plant

Ik moest bij de release direct aan @Uplift denken  Big Grin

En ook een beetje aan BigBird

Reply
[attachment=247]
Meestal pik ik er 1 toffe plaat van de dag uit, maar nu ik ze weer opschrijf is hier een inkijkje wat ik allemaal draai op een dag (alles op vinyl muv van Tool eergisteren).
[+] 1 user says Thank You to Wilm for this post
Reply
The Haunted - The Haunted
Reply
(22-09-2024, 16:37)Gretz Wrote: Industry Plant

Ik moest bij de release direct aan @Uplift denken  Big Grin

En ook een beetje aan BigBird

De aantijgingen worden hierbij niet weerlegd.
Reply
Cinna Peyghamy - The Skin in Between.

Interessante combinatie van elektronica en percussie. Op LGW? te zien en uitgebracht op het label van Sote.
[+] 1 user says Thank You to MattieGelatti for this post
Reply
Papangu - Lampião Rei

Magma-core met metal/Braziliaanse invloeden, erg tof.
[+] 1 user says Thank You to Kalters for this post
Reply
Fontaines D.C. - Romance

Weet nog steeds niet zo goed wat ik ervan vind maar ik heb deze inmiddels vaker geluisterd dan de vorige drie bij elkaar.
Reply
Masayoshi Fujita - Migratory
Thurston Moore - Flow Critical Lucidity
Reply
Nídia & Valentina - Estradas

Valentina Magaletti is echt zo'n gruwelijke drummer. Laat staan als je dat combineert met de Angolese invloeden van Nídia.

Doet me denken aan iets dat je om 03:00 's nachts op Unsound zou zien... zoals die prachtige show van Burnt Friedman & João Pais Filipe in 2019.
Reply
The Voidz - Like All Before You

Er zijn veel haters van dit album op het internet. Op zich een prima teken als de gemiddelde fan van The Strokes hier geen zin in heeft.

edit: ja wel bizarre plaat hoor. Totaal onsamenhangend. Paar prachtige nummers, paar nummers die heel minimaal zijn gemixt met afgeraffelde coupletjes enzo. Ik had ook niet anders verwacht op basis van hun show op Primavera 2023.
Reply
Beth Anderson - I Can't Stand It.

Nooit eerder van gehoord, maar klinkt grappig. Studeerde met John Cage en Terry Riley en zette een eigen poëtische lijn uit en werd een spil in de text-sound movement in 70s NY.

Hierna: Perila and Ulla - Jazz Plates.
Reply
Spook & SadhuGold - Hell On Wheels

hiphopaanrader voor o.a. @LilUplift, nihilistische hip hop met een soort western vibe, of zo
[+] 2 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Ry x - you

Weer een tof nummer van Ry x
Reply
(24-09-2024, 10:17)thomas9790 Wrote: The Voidz - Like All Before You

Er zijn veel haters van dit album op het internet. Op zich een prima teken als de gemiddelde fan van The Strokes hier geen zin in heeft.

edit: ja wel bizarre plaat hoor. Totaal onsamenhangend. Paar prachtige nummers, paar nummers die heel minimaal zijn gemixt met afgeraffelde coupletjes enzo. Ik had ook niet anders verwacht op basis van hun show op Primavera 2023.

Dus alweer een rare uitspatting van Julian Casablancas' midlife crisis.

Jamie xx - In Waves

Klinkt leuk.
Reply
Pink Floyd - The Wall
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)