Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Dat snollebollekes nummer is ook niet meer te doen.
Reply
(06-07-2024, 22:57)Gunnar Wrote: Weghorst gouden wissel
Was het toch ook, er kwam in ieder geval diepte in het spel en daarvoor is Weghorst echt wel super nuttig. Hierdoor gaan de andere spelers ook gewoon meer ruimte krijgen.
Reply
(06-07-2024, 22:59)Gunnar Wrote: Voor het eerst sinds 2000 halve finale EK

2004 natuurlijk, maar die wedstrijd heb ik verdrongen
Reply

die moet tegen Engeland gewoon starten. Dat mRNA vrije gif hebben we nodig.
Reply
(06-07-2024, 23:00)Indiaantje89 Wrote:
Was het toch ook, er kwam in ieder geval diepte in het spel en daarvoor is Weghorst echt wel super nuttig. Hierdoor gaan de andere spelers ook gewoon meer ruimte krijgen.

Ik meende het ook hoor, maar tegen Engeland weer op de bank beginnen
Reply
(06-07-2024, 23:02)Gunnar Wrote:
(06-07-2024, 23:00)Indiaantje89 Wrote:

Ik meende het ook hoor, maar tegen Engeland weer op de bank beginnen
Mwa ik zou niet weten waarom niet. Je moet niet verwacht dat Weghorst een hatrick gaat maken ofzo. Maar hij maakt het de andere aanvallers gewoon zo veel makkelijker. Je zag Gakpo en Depay stukken beter spelen puur omdat Weghorst gewoon altijd wel een mannetje of 2 bezig houd.
Reply
Laatste keer Nederland - Engeland op een eindtoernooi was EK 1996?
Reply
(06-07-2024, 22:59)BigBird Wrote: Dat snollebollekes nummer is ook niet meer te doen.

Jij hebt niet helemaal je dag, is het wel?
Reply
Dit was de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal van dit toernooi die ik (gedeeltelijk) gezien heb. Ik moet dit niet te vaak doen.  Te slecht voor mijn hart.
Reply
(06-07-2024, 23:26)Loov Wrote:
(06-07-2024, 22:59)BigBird Wrote: Dat snollebollekes nummer is ook niet meer te doen.

Nergens voor nodig dit.
Reply

Wel mee eens hoor, bij iedere wedstrijd staat er ook een filmpje op de NOS met van links naar rechts en de oranje parade. Alsof het enige nieuwswaarde heeft dat een bende hollanders wat blikken bier op heeft en de hele dag hetzelfde nummer wilt draaien.
Reply
(07-07-2024, 00:38)ahha Wrote:

Wel mee eens hoor, bij iedere wedstrijd staat er ook een filmpje op de NOS met van links naar rechts en de oranje parade. Alsof het enige nieuwswaarde heeft dat een bende hollanders wat blikken bier op heeft en de hele dag hetzelfde nummer wilt draaien.
Liever dat dan de filmpjes die ik van de Engelse zie bijvoorbeeld. Ik snap dat gezelligheid soms eng is, maar ze kunnen ook moeilijk de overwinning vieren op een Sígur Rós plaat ofzo. 

Lekker laten gaan joh.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(06-07-2024, 23:51)Timothy's Monster Wrote:

Nergens voor nodig dit.

Het viel mij gewoon op dat BigBird echt alles kut vond gister avond en alles wat kut was hier gedeeld moest worden.
Reply
(07-07-2024, 00:50)Indiaantje89 Wrote:
(07-07-2024, 00:38)ahha Wrote:

Liever dat dan de filmpjes die ik van de Engelse zie bijvoorbeeld. Ik snap dat gezelligheid soms eng is, maar ze kunnen ook moeilijk de overwinning vieren op een Sígur Rós plaat ofzo. 

Lekker laten gaan joh.
Je trekt het wel weer erg uit z’n verband zeg. Natuurlijk mag het gezellig zijn. Het spreekt alleen van weinig originaliteit als je het enkel gezellig kan hebben als dat elke keer op hetzelfde nummer moet.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb sowieso wel een beetje moeite met het oranjelegioen. Tegen Oostenrijk hoor je ze niet, terwijl je dan wel de nodige support mag leveren. Speel je twee okey’e wedstrijden tegen een matige tegenstander en het is arrogantie ten top, we worden europees kampioen, er werd hier gisteren letterlijk vuurwerk afgestoken. Blijf eens gewoon een beetje in je schoenen lopen, vast lastig als je je helemaal vol
hebt laten lopen. Ik snap het misschien ook wel, je gaat de titel natuurlijk nooit pakken, dan kan je hier nog even snel van genieten voordat je weer de deksel op de neus krijgt en je weer moet doormijmeren over 88.
Reply
Ben blij dat ik 't niet in m'n hoofd haal de pot van gisteren van een analyse te voorzien. Een tot nu toe onstabiel presterend Oranje zou met dit engeltje op de schouder zelfs de titel kunnen behalen.
Reply
Brood en spelen en alles, maar de overwinning was voor mij een fijne afsluiting van de Werchter zaterdag, perfecte reden om Dua Lipa te skippen
Reply
Wel fijn om te weten dat de winnaar van vanavond alvast het EK wint.
Reply
(09-07-2024, 21:26)Timothy's Monster Wrote: Wel fijn om te weten dat de winnaar van vanavond alvast het EK wint.

Als we vandaag overleven (wat ik ernstig betwijfel), zie ik geen reden waarom je een finale niet zou kunnen winnen. We moeten niet doen alsof Spanje een onverslaanbare machine is hè, er liggen wel degelijk kansen in de omschakeling. En om maar even het grootste cliché te droppen: een finale is een wedstrijd op zich.
Reply
(10-07-2024, 19:28)eloelo Wrote:
(09-07-2024, 21:26)Timothy's Monster Wrote: Wel fijn om te weten dat de winnaar van vanavond alvast het EK wint.

Als we vandaag overleven (wat ik ernstig betwijfel), zie ik geen reden waarom je een finale niet zou kunnen winnen. We moeten niet doen alsof Spanje een onverslaanbare machine is hè, er liggen wel degelijk kansen in de omschakeling. En om maar even het grootste cliché te droppen: een finale is een wedstrijd op zich.

Er zijn zeker kansen. Ik postte dit bericht overigens na de fantastische eerste helft. Daarna kakte het wel in ja.
Spanje kan goed bestreden worden door een paar spelers goed aan te pakken. Blijft een redelijk jong en nog onervaren team. Hopelijk geen 'it's cumming home', want fuck die Engelsen.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Wel een mooie goal van Simons
Reply
Retespannend, en daar is alles mee gezegd. Onterechte penalty tegen. Verder wat saai rondtikken in een te laag tempo.
Reply
Op basis van deze eerste helft verdient NL het niet
Reply
Reijnders en Schouten ook matig, Gakpo komt zijn man niet voorbij. Commentator is ook een drama.
Reply
Voor commentaar ga ik al jaren naar de VRT
Reply
Ik ben overgeschakeld naar de laatste afleveringen van The Boys.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)