Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 3.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij uit je scherm stralen?
JANE'S ADDICTION ‪@Lollapalooza-Chile‬ 2023 [Full Show]: https://www.youtube.com/watch?v=cSi_7azF...peintheBox

Ik ben verkouden en ik voel mij beroerd (op Graspop opgelopen?). Een mooi excuus om niets te doen en naar een concertregistratie op YouTube te kijken.
Ik kon niets vinden van Jane's Addiction op Pinkpop, dus heb ik dit maar opgezet.
Deze band heb ik al die jaren volledig gemist. Goed, maar iets te weinig naar mijn smaak dat het mij waard geweest zou zijn om alleen hiervoor een Godsvermogen uit te geven aan een dagje Pinkpop.
Reply
BABYMETAL Live at Graspop Metal Meeting 2024 (2024.06.20): https://www.youtube.com/watch?v=2jWT0AWB...el=Fabiown

Niet gezien. Ik was ergens anders (Kvelertak in de Marquee). Hier heb ik dus niet zoveel aan gemist. Leuke meisjes, aardige show. Maar muzikaal? Heel matig.
Reply
(24-06-2024, 18:04)Rael Wrote: BABYMETAL Live at Graspop Metal Meeting 2024 (2024.06.20): https://www.youtube.com/watch?v=2jWT0AWB...el=Fabiown

Niet gezien. Ik was ergens anders (Kvelertak in de Marquee). Hier heb ik dus niet zoveel aan gemist. Leuke meisjes, aardige show. Maar muzikaal? Heel matig.

Edit: ik moet mijn mening herzien. Bij nader inzien had ik dit toch best wel willen zien (als het niet zo godvergeten druk was geweest) . Muzikaal valt het toch wel mee. Maar bovenal is het goed entertainment.
Reply
Tradwives die in de steek zijn gelaten door hun tumor van een vent en berooid achter zijn gebleven.

Fucking hilarisch.
Reply
Waar te zien?
Reply
Glastonbury verslagen op de BBC. Altijd fijne programma's.
Ze hadden o.a. een stuk PJ Harvey, en een aardig aantal nummersvan de Sugababes.

Die laatste stonden blijkbaar weer op een te klein podium, blijkbaar was Westholts ook stampvol.
Reply
Ook een hoop sets van Glastonbury gekeken / aan het kijken. LCD Soundsysteem magistraal! PJ Harvey goed, maar voor een half leeg veld, Sugababes jeugdsentiment, Sampha staat nog steeds heel hoog op mijn lijstje om live te zien en nu Fontaines D.C., BKS heeft volgend jaar eindelijk een keer een relevante headliner.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Momenteel via BBC4 en op Glastonbury The National. De band is ouderwets op stoom, en zelfs de knetter tegendraadse frontman Matthew Donald Berninger klinkt aanmerkelijk beter dan ooit op DTRH.
Reply
Op BBC2 SZA nu. Kan hier echt helemaal niks mee. Al is dat mushroom/druipsteen decor wel tof, maar muzikaal gezien gewoon platte pop. Dan was Little Simz wel iets sterker.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Net kwam Kate Stables 't duet doen en sinds dat die op 't podium aanwezig was zingt Berninger stukken meer bevlogen/bewogen. Het groeit per nummer deze gig. Een mooie lange registratie dit van de headliner. Zag verder nog Steel Pulse en ene Britany... Ben de achternaam kwijt, maar ze had een absoluut goed geolied muzikaal koppel bij zich. Wow, de sfeer in 't publiek, 't meeleven tijdens bv Fake Empire. Zeldzaam...
Reply
Brittany Howard?

Ik ben nu bijna door alle Glastonbury van BBC2 heen die ik had opgenomen. Ik heb geen BBC4, maar genoeg te zien.
Sza was inderdaad vrij saai, ook al had ze een vette show mee. Haar ztem en nummer zijn gewoon niet mijn ding. Veel doorgespoeld, en toen beloofd met o.a. Lon3on Grammar en James Blake.
Romy zag er ook wel aardig uit, ik denk dat ze prima op Werchter in de Klub c zou passen.
Reply
Hoop dat iemand al die Iplayer sets gaat rippen en opslaan.
Reply
Young Fathers - Full Performance (Live on KEXP): https://www.youtube.com/watch?v=_yHfko6K...annel=KEXP
Reply
Nog bedankt hythloth voor de post van de Glastonburry 2024 playlist!

Momenteel Camila Cabello, eerder Romy...
Reply
(09-07-2024, 12:59)Fenderboy Wrote: Momenteel Camila Cabello, eerder Romy...

Die eerste is dikke cringe. Romy had ik terugkijkend daar moeten zien i.p.v. op PS.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
En Fontaines DC L.O.S. op Glastonbury mega...
Reply
(09-07-2024, 13:04)hythloth Wrote: Fontaines D.C. - Glastonbury 2024

Harde set.

(09-07-2024, 12:59)Fenderboy Wrote: Momenteel Camila Cabello, eerder Romy...

Die eerste is dikke cringe. Romy had ik terugkijkend daar moeten zien i.p.v. op PS.

Ja, dat...  the National nog gezien?
Reply
Nee, geskipt.
Reply
(09-07-2024, 13:30)hythloth Wrote: Nee, geskipt.

Dikwijls teveel keuzes te maken en sommige acts worden ook te vaak geprogrammeerd.
Reply
Wow, Zelfs good old (band) James on stage. Sit Down eens live te horen. Helaas nooit een concert van ze bezocht.
Reply
Opname van electropop act Confidence Man op Glasto 2024. Super fout maar het heeft ook wat aanstekelijks.
Reply
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
ik dacht serieus dat dit iets heel ouds was.
maar is van dit jaar
vind t eigenlijk erg vet, alhoewel ik aan de zang moet wennen
Reply
Dit is een voorproefje voor het nieuwe album. Hun vorige, God's Country is een van mijn favoriete albums van 2022.
Reply
Planet Earth III (via tv-ziet). Van ongekende schoonheid weer en verbluffend wat die BBC crew steeds weer weet te verbijsteren met beelden.

Mooie toevoeging dat de afleveringen dit seizoen allemaal een korte (8-10 minuten) "making of" hebben.
[+] 3 users say Thank You to Wilm for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)