Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2023
(21-01-2023, 18:05)pudpong3 Wrote: Morrisey dus in 2030 op Pinkpop.

https://www.1limburg.nl/nieuws/2121302/p...bijna-vega

dus ik heb wel nog wat tijd om te bedenken hoe frikandellen naar binnen te smokkelen
[+] 1 user says Thank You to Eddie Bass for this post
Reply
Tegen die tijd is Pinkpop een equivalent van Vrienden van Amstel.
Reply
(22-01-2023, 16:37)Eddie Bass Wrote:
(21-01-2023, 18:05)pudpong3 Wrote: Morrisey dus in 2030 op Pinkpop.

https://www.1limburg.nl/nieuws/2121302/p...bijna-vega

dus ik heb wel nog wat tijd om te bedenken hoe frikandellen naar binnen te smokkelen

Die kun je toch onder je roze hoedje verstoppen Dennis?
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Pinkpop en MOJO zijn wederom rijkelijk laat met dit soort initiatieven. Typisch Nederlands zou je bijna zeggen onderhand.
Reply
Op vrijdag 16 juni voegen we Picture This, Maisie Peters, The Haunted Youth en Lauren Sanderson toe aan het programma.
Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A en The Jordan reizen op de Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af.
En naast o.a. Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly en OneRepublic voegen nu ook Tom Odell, Warpaint, Gayle, Dylan, The Lathums, Brutus en Upsahl zich bij de slotdag van Pinkpop 2023.
Reply
Warpaint op Pinkpop? Ok dan.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Krijgen we toch nog Dylan op Pinkpop.
Reply
(26-01-2023, 12:33)Maynard-J Wrote: Krijgen we toch nog Dylan op Pinkpop.

ha ha
Reply
misschien erbij op vrijdag...

DONT ASK
Reply
(26-01-2023, 13:38)reaper Wrote: misschien erbij op vrijdag...

DONT ASK

Dat wordt een paar bier drinken  Big Grin
Reply
tom odellllll

die is lekker!!!!!! Tongue
Reply
Quote:SBS6 komt met nieuwe talentenjacht, de winnaar mag optreden op Pinkpop

SBS6 zendt vanaf begin april een nieuwe zangcompetitie uit. In The Talent Scouts gaan Angela Groothuizen, Tabitha, Nicky Romero, FLEMMING en Donnie op zoek naar zangtalent. De winnaar van het programma mag optreden op Pinkpop en krijgt 25.000 euro om te besteden aan het optreden.

De presentatie van het programma is in handen van Kalvijn, heeft Talpa donderdag bekendgemaakt.

In het programma krijgen de deelnemende scouts vijf afleveringen de tijd om elk vier talenten in hun team te krijgen. Dat doen ze door in de deelnemende zangers, zangeressen of groepen te investeren.

Groothuizen, Tabitha, Romero, FLEMMING en Donnie hebben ieder een bedrag van 5.000 euro dat zij kunnen gebruiken om talenten binnen te halen.

De kijker bepaalt in de finale wie in juni mag debuteren op Pinkpop. Ook voor de scouts valt er wat te winnen: zij kunnen geld winnen om aan een persoonlijk goed doel te schenken.

Voor Kalvijn is The Talent Scouts zijn tweede SBS6-programma in korte tijd. Eind februari begint hij ook als presentator van het nieuwe programma Avastars.

The Talent Scouts is vanaf 7 april op SBS6 te zien.

https://www.nu.nl/media/6248619/sbs6-kom...nkpop.html

Ook een manier om de kaartverkoop te promoten
Reply
De laatste link met Limburg verdwijnt op die manier ook wel. Tegen 2030 PP op een of ander strand?
Reply
Misschien ook een leuk idee voor Best Kept Secret, hoorde dat zij ook nog wat namen kunnen gebruiken.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Ik hoop verdorie dat The Cure iets bekend gaat maken, dan kan ik met droge ogen van het weekendticket af.
Reply
(26-01-2023, 16:34)pudpong3 Wrote: Ik hoop verdorie dat The Cure iets bekend gaat maken, dan kan ik met droge ogen van het weekendticket af.

Best Kept Secret zegt mijn onderbuik
Reply
(26-01-2023, 16:15)BigBird Wrote: De winnaar van het programma mag optreden op Pinkpop en krijgt 25.000 euro om te besteden aan het optreden.

Waarom nou per se het optreden, laat die mensen gewoon het geld steken in iets dat hun talent/carrière verder ontwikkelt.
Reply
(26-01-2023, 16:36)BigBird Wrote:
(26-01-2023, 16:34)pudpong3 Wrote: Ik hoop verdorie dat The Cure iets bekend gaat maken, dan kan ik met droge ogen van het weekendticket af.

Best Kept Secret zegt mijn onderbuik

Dat verwacht ik niet. Niets wijst op een Europese festivalzomer van The Cure. Neemt niet weg dat ik er ontzettend blij van zou worden, tenminste als ik geen dubbele boekingen heb, want de zomer zit alweer aardig vol.
Reply
Het is SBS6, dus er is geen talent en zo'n carriere hangt af van hoe hard je kunt strooien met bullshit zoals dansers of vuurwerk op het podium.
Reply
(26-01-2023, 16:53)hythloth Wrote:
(26-01-2023, 16:15)BigBird Wrote: De winnaar van het programma mag optreden op Pinkpop en krijgt 25.000 euro om te besteden aan het optreden.

Waarom nou per se het optreden, laat die mensen gewoon het geld steken in iets dat hun talent/carrière verder ontwikkelt.

Ik stuur wel een factuur naar MOJO van €25.000 en dan deel ik wel met de artiest. Geen enkel probleem  Big Grin

Maar wat kan je wel niet doen voor €25.000. Overnachting 2-3 dagen is max. €500,00 inclusief ontbijt, reiskosten €100,00, nieuwe kleding €250,00, schoenen €100,00, zonnebril €100,00 en dan ben je wel klaar, toch? Of huren ze de schuim spuitende penis van Rammstein? Zal wel opgaan aan een begeleidingsband of zoiets.
Reply
Of aan coke en hoeren, hoort bij voorbereiding op het optreden.
Reply
(26-01-2023, 17:22)hythloth Wrote: Of aan coke en hoeren, hoort bij voorbereiding op het optreden.

Maar Yula-Noortje (of een andere hippe kutnaam) gaat niet snuiven voor het optreden. Die koopt van die €25.000 een dag persoonlijke zorg zodat haar demente oma bij haar optreden kan zijn.
Reply
Volgend jaar kun je op de camping een Chantals Pyama Party arrangement boeken, komt Patty Brard live een clysma zetten en staat Kees van der Spek bij de toegangspoorten te controleren op valse kaarten. Met een mooie samenvatting in Shownieuws natuurlijk.
[+] 2 users say Thank You to Planet Telex for this post
Reply
Vergeet niet Vandaag Inside als de nieuwe sponsor van het Skydeck.
Reply
Het is op zich niet eens een grap: Pinkpop is voor MOJO de testcase voor hoe ver je kunt gaan in muziek door pure entertainmentindustrie vervangen.

Daarom dus, Atze.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)