Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glastonbury
(01-09-2019, 17:10)Uplift Wrote: Zo, mijn registratie is up-to-date en ik ben bezig met een lijst van mensen die ofwel ook willen gaan in 2020, of willen proberen kaarten te scoren. Ik denk dat ik dit jaar in eerste instantie sowieso voor de coach packages wil gaan, want de kans is toch groot dat ik een Brexitreis aan het hele gebeuren plak.

Wie is nog van plan om te gaan of wil mij eventueel helpen met kaarten in ruil voor exclusieve Belgische speciaalbieren naar keuze?

Al bekend wanneer die verkoop is?
Nog geen mailtje ontvangen over info of iets dergelijks.
Nee, nog niet.
+Supergrass?

[Image: Supergrassglasto.jpeg]
Wie het wil, mag me gerust z'n e-mail adres PM'en en dan maak ik een 'pool' aan van mensen die naar Glastonbury willen en/of mee willen helpen tickets scoren. Ik zou dan alles op een gedeelde google sheet zetten waarlangs we kunnen communiceren.
Glastonbury ticket sale dates confirmed:

Coach - 3rd October
General - 6th October

Tickets will cost £265 per person + £5 booking fee

Registration closes on 30th September.
Zelfs ik heb zowaar een mail gehad van glasto...

De foto die ik ooit eens heb geupload is confronterend Wink
als je een donny benet foto van mij kan plaatsen , dan kun je deze van jezelf ook best aan ons grazers tonen! Tongue
(11-09-2019, 20:11)Uplift Wrote: Wie het wil, mag me gerust z'n e-mail adres PM'en en dan maak ik een 'pool' aan van mensen die naar Glastonbury willen en/of mee willen helpen tickets scoren. Ik zou dan alles op een gedeelde google sheet zetten waarlangs we kunnen communiceren.

Goed plan! Ik doe graag mee, maar heb wel 3 mensen waarmee ik het wil proberen. Ik weet niet of de lijst dan te vol raakt (want het is 6 kaartjes max meen ik) ?

Andere vraag voor iemand die de ticketsale al eens heeft meegemaakt (ik ben nooit verder gekomen dan de wachtrij). Voor de kaart+coach verkoop, kun je bijv. in één sessie 3 kaarten kopen met coach vanaf london die vertrekt op woensdag, en één met coach op donderdag? Of moet je er dan apart (dus twee keer) doorheen komen?
Dat kan wel lukken, denk ik. We zouden aan zes komen en ik wil in eerste instantie ook de coach optie proberen. PM maar!
Ik heb even nagevraagd, en voor de coach-sale moet je samen met iedereen voor wie je het probeert dezelfde locatie+tijd hebben, want wil je verschillende moet je er ook meerdere keren doorheen komen en dat is onmogelijk. Wat dat betreft even afwachten tot de coach opties bekend worden, voor de general sale kunnen we uiteraard wel gewoon alles op een hoop gooien. Ik stuur je een PM!
Kwam deze tweet tegen, ik was er ook dat jaar. Was vrij heftig haha.

https://twitter.com/TheGlastoThingy/stat...5609361410
Wie probeert morgen/zondag nog? Voorlopig is de samenwerking beperkt tot Jorrit en mezelf.
Jup. Morgen de bus vanaf Bristol. Maar echt met 0,0 verwachting.
Godver, Stefan. OK, PM even je email adres naar mij.
Ik ga het zondag ook nog eens proberen, maar zit al in een groep van zes.
Stefan for president.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Hier ook gelukt!
Geweldig, halfvollemelk! Wordt een echt Grazfeestje daar.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
WTF.
Na Wimbledon en Glastonbury tickets heb ik wel een nieuwe uitdaging nodig.
Tom Waits tickets in 2008.
Fuck, hier is het weer niet gelukt. Vriend van me zat er wel in maar werd bij de betaling alsnog er uit gegooid. 

Voor wie wel gaat veel plezier en check deze pagina voor al je vragen en voorpret: 
http://www.glastoearth.com/the-faq
[+] 2 users say Thank You to Planet Telex for this post
Je kan nog als vrijwilliger gaan: https://oxfamapps.org/festivals?sf110092370=1
(06-10-2019, 11:16)Uplift Wrote: Je kan nog als vrijwilliger gaan: https://oxfamapps.org/festivals?sf110092370=1
Ja, maar ik werk liever niet in mijn vrije tijd. Ik probeer het volgend jaar gewoon weer. Tot die tijd kan ik teren op de herinnering van 2015.
Paul Mccartney en Taylor Swift lijken me logische headliners, om dit spel alvast te beginnen.

Anderen al enig idee wat het gaat worden qua vervoer? Vliegen op Bristol lijkt me tot nu toe de goedkoopste optie, maar ik pak zelf liever de trein.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)