You are not logged in. Please login or register.

(Page 2 of 11)

Graz 2.0 → Concerten & Bands → Daft Punk

Pages Previous 1 2 3 4 11 Next

You must login or register to post a reply

RSS topic feed

26

Re: Daft Punk

Mantra wrote:

wie overtuigt me ns van Daft Punk?
mag met links naar filmpjes... want nin als enige verslaving: daar kan nog wel iet bij.

Ik denk dat het enige dat je echt zal overtuigen het bijwonen van een concert is, want dat is een zeldzaam indrukwekkende belevenis. Homework en Discovery zijn originele en prima platen, Human After All een tegenvaller, waarvan de nummers pas live echt tot hun recht kwamen.
Verder zijn ze natuurlijk vooral meesters in het in stand houden van de hype, gezien ook de reacties op een 15 seconden durend redelijk nietszeggend stukje nieuw nummer...

27

Aron wrote:

Nieuwe hotshot op stubru lijkt mij iets te doen te hebben met Bent Van Looy van Das Pop. Kondigde aan op z'n facebookpagina dat hij maandag 'groot nieuws' had. Good for him.

Punt voor jou.

28

Karel wrote:
Aron wrote:

Nieuwe hotshot op stubru lijkt mij iets te doen te hebben met Bent Van Looy van Das Pop. Kondigde aan op z'n facebookpagina dat hij maandag 'groot nieuws' had. Good for him.

Punt voor jou.

Ik wou eerlijk gezegd hiervoor liever geen punt gehad hebben...

Roger wrote:
Mantra wrote:

mag met links naar filmpjes... want nin als enige verslaving: daar kan nog wel iet bij.

De live-cd Alive 2007: dat is zo ongeveer een mengeling van al hun albums.  Qua filmpjes: typ op Youtube 'Interstella 5555' in, dat is een animatiefilm die hoort bij hun album 'Discovery' (2001).  De clips van de singles van dit album zijn ook fragmenten van deze film.

Ik zou een nieuweling in het Daft Punk wereldje Interstella 5555 toch afraden eerlijk gezegd. Hem in één keer volledig uitkijken is voor mij een hele opgave. Discovery is een super album, en Interstella mag dan wel creatief zijn, maar het is zo enorm saai.
Alive 2007 is zeker wel een must hear.

Het gaat gebeuren: Daft Punk op het SXSW Festival  http://t.co/G9PZr4kwF8

31

En verder ook niks. Ze stonden ook al eens op het podium bij Phoenix. Zijn strategische verschijningen om de verwachtingen in stand te houden en iedereen reikhalzend te laten wachten voor nog een paar jaar.

32

Nu 13/03/2013 voorbij is lijken al die geruchten rond Daft Punk op SXSW eerder te passen in het rijtje van de voorspellingen ivm de apocalyps. De posters zouden fake zijn.

33

Enzo wrote:
Mantra wrote:

Ik denk dat het enige dat je echt zal overtuigen het bijwonen van een concert is, want dat is een zeldzaam indrukwekkende belevenis. Homework en Discovery zijn originele en prima platen, Human After All een tegenvaller, waarvan de nummers pas live echt tot hun recht kwamen.
Verder zijn ze natuurlijk vooral meesters in het in stand houden van de hype, gezien ook de reacties op een 15 seconden durend redelijk nietszeggend stukje nieuw nummer...

ik stond vanvoor met een groepje bij hun optreden op pukkelpop, zijn na een half uur weggegaan... vonden het nogal monotoon. maar het is toch te populair voor deze eenzijdige mening, vandaar dat ik het vroeg. zal deze albums ns afhalen.

Ik was er ook bij op Pukkelpop 2006. Moet eerlijk zeggen dat ik zelden overdonderd ben door een elektronische act, dat was in het geval van Daft Punk niet anders. Hoewel ze zeker goede nummers hebben, begon ik me er na een tijdje ook wat te vervelen..

35

SebasD wrote:

Nu 13/03/2013 voorbij is lijken al die geruchten rond Daft Punk op SXSW eerder te passen in het rijtje van de voorspellingen ivm de apocalyps. De posters zouden fake zijn.

http://festileaks.com/wp-content/upload … -Miami.jpg

Lijken me toch niet fake te zijn, dit kom je tegen als je naar Ultra Music Festival in Miami rijdt.

36

Diet wrote:
SebasD wrote:

http://festileaks.com/wp-content/upload … -Miami.jpg

Lijken me toch niet fake te zijn, dit kom je tegen als je naar Ultra Music Festival in Miami rijdt.

Die posters zullen inderdaad niet fake zijn. Maargoed, zo'n poster hoeft nog niks te suggeren over een optreden. Het kan natuurlijk gewoon promotie zijn voor het te verschijnen album.

Idd SXSW was uiteindelijk ook niets geworden wink.

38 (edited by SebasD 16-03-2013 17:02)

Die in Miami kunnen inderdaad moeilijk fake zijn... Maar Daft Punk op UMF? Dan vraag ik me af hoe ze zo'n line-up voor elkaar krijgen daar. Hoe we het ook draaien of keren, daar is Tomorrowland niks tegen op dat vlak. Kraftwerk, Justice en al die andere liveacts die Ultra wél kan boeken passen gewoon niet op TML. Daft Punk (indien die ooit gaan touren) inclusief. Heb ergens op Twitter ook al gezien dat sommigen zelfs in de podiumopbouw van UMF (ja, dat podium waarvan een gigantisch LED-scherm op 2 medewerkers gevallen is) verwijzingen naar Daft Punk herkennen. Als ze zo een tijdje doorgaan dan gaan ze in alles Daft Punk herkennen.

En inderdaad, na SXSW kan je mij nog moeilijk overtuigen. De verrassing zal dan des te groter zijn voor mij.

Columbia Records have officially licensed 13 new tracks by Daft Punk.

Track 01 4:34
Track 02 5:21
Track 03 9:04
Track 04 3:48
Track 05 5:37
Track 06 5:53
Track 07 8:18
Track 08 6:07
Track 09 4:50
Track 10 5:41
Track 11 4:39
Track 12 4:11
Track 13 6:21

40

Okee, dat gehype begint stilaan idioot te worden.

41

Dat is het al een tijdje en dat allemaal voor een stelletje luie kutfransen.

https://www.youtube.com/watch?v=tui85fmQwb8

Dit is toch wel weer aardig, zit er nu drie minuten naar te luisteren zonder verveling. Toch wel een verdomd fijne tune.

43 (edited by Karel 23-03-2013 20:55)

Random Access Memories -  21 mei 2013
http://cdn2.pitchfork.com/news/48797/4e6c6fb2.jpg
Pre-order: https://itunes.apple.com/us/album/rando … d617154241

44

eindelijk

Hoop dat er ook een tour gaat volgen, wil wel eens een show van hun meemaken om echt overtuigd te worden.

46

Martijn wrote:

Hoop dat er ook een tour gaat volgen, wil wel eens een show van hun meemaken om echt overtuigd te worden.

In de W2 wellicht wink

47

Nieuwe snippet hier: http://randomaccessmemories.com/

Klink erg 'discoveri' achtig. Ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen, de verwachtingen zijn eigenlijk te hoog.

49

BigBird wrote:

'discoveri' .

Fitz wrote:
BigBird wrote:

'discoveri' .

oei! daar komt ie dan: Y

Pages Previous 1 2 3 4 11 Next

You must login or register to post a reply

Graz 2.0 → Concerten & Bands → Daft Punk