Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motel Mozaique
Nas & Jim? Waarom zie ik nu een east-coast rapper samen met Idols idool seizoen 1 voor me?
Reply
(25-01-2018, 12:30)Loov Wrote: Nas & Jim? Waarom zie ik nu een east-coast rapper samen met Idols idool seizoen 1 voor me?

Omdat jij toendertijd de poster van Jim aan je raam had hangen?

Ik niet, ik was een Jamaiaan
Reply
En ik had dit weekend al weggegeven thuis, dus blij toe dat er niet heel veel staat.
Reply
Mwah, dit wordt hem deze keer niet voor mij.
Reply
Ga dit ook voor het eerst in 3 jaar overslaan.
Reply
Songhoy Blues, Weval (live), Joep Beving, Bruno Major, Fenne Lily, Lewsberg, Nakhane, Natalie Prass, Tshegue, Wouter Dewit, Trudy and The Romance, Housewives, Spill Gold, Stöma, Smudged Toads, Conjunto Papa Upa & Natalia Pieczuro.
Reply
Opzich prima namen om je een dag mee te vermaken. Ik ga denk ik zaterdag die kant op met mijn broertje! Nog tips van mensen die ook gaan voor de artiesten op zaterdag? Ik ken Binkbeats, J. Bernardt, Henry Green, Tamino en Weval, maar ontdek graag meer voordat ik ga Smile
Reply
(16-03-2018, 13:15)willymeuf Wrote: Opzich prima namen om je een dag mee te vermaken. Ik ga denk ik zaterdag die kant op met mijn broertje! Nog tips van mensen die ook gaan voor de artiesten op zaterdag? Ik ken Binkbeats, J. Bernardt, Henry Green, Tamino en Weval, maar ontdek graag meer voordat ik ga Smile

Ik ga niet maar pas Housewives zitten luisteren, dat klinkt veelbelovend, en Martin Kohlstedt.
Reply
(25-01-2018, 12:49)Kalters Wrote: Mwah, dit wordt hem deze keer niet voor mij.

Blijkbaar toch wel, want ik krijg uit het niks een weekendticket. Verslag komt spoedig - Johan beloofde veel goeds.
Reply
Hele avond in de Schouwburg geweest. Drie goede optredens gezien in de grote zaal.
Reply
Persbericht:

De eerste worp namen voor de 19e editie van het Rotterdamse Motel Mozaique (MOMO) Festival telt maar liefst 19 muziekacts. De Berlijnse electronicareus Apparat (live), de Turkse psych rockband Altin Gun, het jonge Afrobeatcollectief Kokoroko, de fenomenale innovatieve pianist Lubomyr Melnyk, de nieuwe soulster Nilüfer Yanya en Helado Negro (dromerige electropop) treden tijdens het Paasweekend op in ‘the coolest city of Europe’.

MOMO Festival vindt in 2019 plaats op 18, 19 en 20 april. De kaartverkoop start op vrijdag 30 november om 11.00 uur via motelmozaique.nl.

Ook Anna St. Louis, Bendik Giske, Cherry Glazerr, Cocaine Piss, Colin Self, Drahla, FELBM, Fontaines D.C., Outlet Drift, Pom Poko, Rimon, The Dandelion en Tourist zijn van de partij. De komende maanden wordt het programma uitgebreid met nog tientallen muziekacts, performers, kunstenaars, ontdekkingsroutes en unieke projecten.
Reply
Ik kan denk ik wel een gratis kaartje regelen, dus ik ben er in dat geval wel bij.
Reply
+ Panda Bear, Melanie De Biasio, Grandbrothers & Ensemble, Amyl and The Sniffers, audiobooks, black midi, Klaus Johann Grobe, Juniore, Obongjayar, Oscar Jerome, 落差草原 WWWW / Prairie WWWW, Swine Tax, Wannes Cappelle, broeder Dieleman & Frans Grapperhaus, YAK, Danish Blue
Reply
Aantal aardige namen, en ik zie zo twee leuke Rotown-bandjesavonden ontstaan, maar zestig euro om twee avonden in Rotown te hangen.... nah.
Reply
Over Wannes Cappelle, broeder Dieleman & Frans Grapperhaus:
https://open.spotify.com/track/00m0kd1Np...847A4PBUgg
Ik vond dit een tof nummer, benieuwd hoe vaak die samen gaan optreden...
Reply
Ha, kaartjes gewonnen. Op zoek naar het tijdschema strand ik op een niet werkende website (meerdere browsers geprobeerd).

EDIT: Was van tijdelijke aard. Vrijdag meh. Zaterdag wel oké.
Reply
Toevallig een vriendin van me ook (via Kink) dus toen ook eens het schema bekeken. Staat best wat leuks dit jaar maar toch vooral tegenover elkaar of op twee locaties 10 minuten uit elkaar.
Reply
De kaartverkoop voor 2022 is al begonnen en al wat leuke namen op hun spotifylijstje ontdekt. O.a. S10, Famous, Soccer96 en Sylvie Kreusch. Kaart voor 3 dagen aangeschaft. Tikje overmoedig misschien, maar anders als support voor dit Rotterdamse festival.
Reply
Ik zou daar best wel eens een kijkje willen nemen. Maar heb ik daar € 80,00 voor over? Nee. € 62,50? Ook niet.
Reply
Het is pas hun 1e worp, programma is niet volledig, sowieso is het een mooi festival om te ontdekken.
Reply
We zullen wel zien. Het is natuurlijk wel aantrekkelijk dat er niet voor gereisd hoeft te worden (een half uurtje naar het centrum van Rotterdam noem ik geen reizen).
Reply
https://motelmozaique.nl/black-country-n...ival-2023/

Quote:One more piece of the Mozaïque: Black Country, New Road will be at MOMO festival 2023 for 3 days as artist in residence, playing each day a different set in a different venue!

Eerder ook al o.a. Big Thief aangekondigd.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)