Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indiestad
(11-09-2017, 15:22)Willie Wrote: Komt er trouwens nog een tijdschema of is het gewoon op de bonnefooi?

https://www.paradiso.nl/nl/programma/the...adt/13463/
Reply
Zoals je kunt zien in het Tickets subforum, ik heb nog tickets voor Everything Everything op 22 september.
Reply
Dat is fijn beginnen zo met APTBS. Merk overigens dät ik die nieuwe Beach Fossils regelmatig draai, veel goede liedjes.
Reply
(14-09-2017, 17:50)Roel87 Wrote:
(11-09-2017, 15:22)Willie Wrote: Komt er trouwens nog een tijdschema of is het gewoon op de bonnefooi?

https://www.paradiso.nl/nl/programma/the...adt/13463/

Top.
Reply
Het tijdschema voor woensdag is ook gewijzigd en ziet er als volgt uit:

Grote zaal
19:10 uur Beach Fossils
20.30 uur A Place To Bury Strangers
22.00 uur The Black Angels
Kleine zaal
19.50 uur Elephant Stone
21.15 uur Sløtface
23.30 uur BARTEK
Reply
Tijdens Black Angels naar huis toega. Wel #zinin.
Reply
Gisteren de verleiding niet kunnen weerstaan en naar de 2e Indiestad avond geweest. Wilde Portugal. The Man wel een keertje zien. Wat ik even gemist had is dat die gasten dus tegenwoordig een 'lekker hitje' hebben. Resultaat was dat de halve zaal gevuld was met gillende 18 jarige meisjes die de hele tijd selfies (met selfiestick) aan het maken waren. Verder totaal ongeinspireerd gespeeld en de sterke nummers van het vorige album muzikaal volledig om zeep geholpen. Afsluiten met 'Don't Look Back In Anger' (letterlijk naast me iemand horen zeggen "ik wist helemaal niet dat deze ook van hen was") en vervolgens te beroerd om een toegift te spelen omdat ze opeens ziek bleken te zijn. Het was zo kut dat het vermakelijk werd.

Daarvoor Clap Your Hands Say Yeah wat een stuk beter te pruimen was. Vandaag en morgen sowieso niet de moeite nemen om richting Paradiso te gaan, gezien ik verwacht dat het borrelpubliek in nog grotere getalen aanwezig zal zijn.
Reply
(22-09-2017, 10:24)matteb Wrote: Gisteren de verleiding niet kunnen weerstaan en naar de 2e Indiestad avond geweest. Wilde Portugal. The Man wel een keertje zien. Wat ik even gemist had is dat die gasten dus tegenwoordig een 'lekker hitje' hebben. Resultaat was dat de halve zaal gevuld was met gillende 18 jarige meisjes die de hele tijd selfies (met selfiestick) aan het maken waren. Verder totaal ongeinspireerd gespeeld en de sterke nummers van het vorige album muzikaal volledig om zeep geholpen. Afsluiten met 'Don't Look Back In Anger' (letterlijk naast me iemand horen zeggen "ik wist helemaal niet dat deze ook van hen was") en vervolgens te beroerd om een toegift te spelen omdat ze opeens ziek bleken te zijn. Het was zo kut dat het vermakelijk werd.

Daarvoor Clap Your Hands Say Yeah wat een stuk beter te pruimen was. Vandaag en morgen sowieso niet de moeite nemen om richting Paradiso te gaan, gezien ik verwacht dat het borrelpubliek in nog grotere getalen aanwezig zal zijn.

Jammer dat er weer van dit soort publiek op af komt. Misschien is het een idee om mensen enkele vragen te laten beantwoorden om zichzelf toegang tot het evenement te kunnen verschaffen. Is mij bij dancefeesten ook wel eens overkomen; "wie draait er vanavond?". Eh, die en die, ok, je mag naar binnen. Ken je de artiest niet? wegwezen dan!
Reply
(22-09-2017, 14:21)marcorenton Wrote:
(22-09-2017, 10:24)matteb Wrote: Gisteren de verleiding niet kunnen weerstaan en naar de 2e Indiestad avond geweest. Wilde Portugal. The Man wel een keertje zien. Wat ik even gemist had is dat die gasten dus tegenwoordig een 'lekker hitje' hebben. Resultaat was dat de halve zaal gevuld was met gillende 18 jarige meisjes die de hele tijd selfies (met selfiestick) aan het maken waren. Verder totaal ongeinspireerd gespeeld en de sterke nummers van het vorige album muzikaal volledig om zeep geholpen. Afsluiten met 'Don't Look Back In Anger' (letterlijk naast me iemand horen zeggen "ik wist helemaal niet dat deze ook van hen was") en vervolgens te beroerd om een toegift te spelen omdat ze opeens ziek bleken te zijn. Het was zo kut dat het vermakelijk werd.

Daarvoor Clap Your Hands Say Yeah wat een stuk beter te pruimen was. Vandaag en morgen sowieso niet de moeite nemen om richting Paradiso te gaan, gezien ik verwacht dat het borrelpubliek in nog grotere getalen aanwezig zal zijn.

Jammer dat er weer van dit soort publiek op af komt. Misschien is het een idee om mensen enkele vragen te laten beantwoorden om zichzelf toegang tot het evenement te kunnen verschaffen. Is mij bij dancefeesten ook wel eens overkomen; "wie draait er vanavond?". Eh, die en die, ok, je mag naar binnen. Ken je de artiest niet? wegwezen dan!

Dat kun je doen bij deurverkoop maar je kunt moeilijk iemand weigeren die al een kaartje heeft.
Reply
(22-09-2017, 10:24)matteb Wrote: .... en vervolgens te beroerd om een toegift te spelen omdat ze opeens ziek bleken te zijn.

Te beroerd omdat ze opeens ziek waren, geniaal.
Reply
Een band afbranden omdat ze geen toegift speelden. Entitled much?
Reply
(22-09-2017, 14:53)Koen Wrote: Een band afbranden omdat ze geen toegift speelden. Entitled much?

Ik lees wel meer narigheid dan geen toegift.
- Kutpubliek (voor 1 hitje)
- Ongeinspireerd gespeeld
- Muzikaal om zeep helpen van eigen eerdere werk
- Afsluiten met Don't look back in anger

Klinkt als een redelijk afbrandbaar optreden
Reply
Waarom de fuck laat Paradiso selfiesticks toe. Genoeg festivals hebben die dingen al verbannen.
Reply
(22-09-2017, 14:53)Koen Wrote: Een band afbranden omdat ze geen toegift speelden. Entitled much?

Het was meer de manier waarop de bassist nog wel even het podium op kwam om uit te leggen waarom ze niet nog een toegift gingen spelen. Kon mij verder weinig schelen (kon ik mooi de tram halen), maar het gros van de 18 jarige meisjes was not amused.

Ben het met je eens dat een toegift niet standaard zou moeten zijn, alhoewel het in de huidige concertcultuur wel het geval is.
Reply
Het zit zelfs zo ingebakken in de huidige concertcultuur dat ik het niet meer zie als een toegift, maar als een pispauze voor de muziekanten of tijd om nog wat alcohol naar binnen te gooien. Dat extra nummer van Arcade Fire op BKS dat vond ik dan wel weer een toegift
Reply
Gisteren bij Everything Everything en Jen Cloher geweest, en geen last ghad van vervelende mensen. We stonden wel aardig vooraan, bij de rechterbox op de verhoging. Everything Everything was erg goed bezig, vriendin kende ze niet, maar vond ze eook eg goed. Veel publiek dat meezong, dus in verhouding veel fans.

Bij Jen Cloher dacht ik, wat lijkt die gitariste op Courtney Barnett? Ik had even gemist dat die twee getrouwd zijn, ha. Anyway, het optreden rockte lekker, niets mis mee.
Reply
(22-09-2017, 10:24)matteb Wrote: Gisteren de verleiding niet kunnen weerstaan en naar de 2e Indiestad avond geweest. Wilde Portugal. The Man wel een keertje zien. Wat ik even gemist had is dat die gasten dus tegenwoordig een 'lekker hitje' hebben. Resultaat was dat de halve zaal gevuld was met gillende 18 jarige meisjes die de hele tijd selfies (met selfiestick) aan het maken waren. Verder totaal ongeinspireerd gespeeld en de sterke nummers van het vorige album muzikaal volledig om zeep geholpen. Afsluiten met 'Don't Look Back In Anger' (letterlijk naast me iemand horen zeggen "ik wist helemaal niet dat deze ook van hen was") en vervolgens te beroerd om een toegift te spelen omdat ze opeens ziek bleken te zijn. Het was zo kut dat het vermakelijk werd.

Daarvoor Clap Your Hands Say Yeah wat een stuk beter te pruimen was. Vandaag en morgen sowieso niet de moeite nemen om richting Paradiso te gaan, gezien ik verwacht dat het borrelpubliek in nog grotere getalen aanwezig zal zijn.
auw, hier gaat mijn oasis hart van bloeden
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)