Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 2.63 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klein en minder fijn popnieuws
(11-03-2020, 12:27)eloelo Wrote: Ik heb dus mooi Pinkpop, BKS, RW én Lowlands staan. Daarnaast inderdaad Bon Iver, Cave en enkele schouwburg-voorstellingen. RIP.

Mooie zomer. Vrees echt voor Cave en Bon... Qua festivals zal Paaspop wel op de schopstoel zitten.

Beetje kut dat na half juli de festivals ook zulke slechte lineups hebben.
(10-03-2020, 18:31)hythloth Wrote: Liever geen concerten/festivals voor de aankomende twee maanden, dan dat het rest van het jaar wordt afgezegd.
(10-03-2020, 18:18)Indiaantje89 Wrote: Toch denk dat dit een goede keuze is uiteindelijk, en beter kan de rest ook z.s.m. volgen. Het zou vroeg of laat toch een keer moeten gebeuren, dan kunnen we het beter nu doen imo. Zeker met de zeer ernstige groei in Italië vind ik dit een goed besluit. 

Ik heb wel het idee dat er nu toch "echt" een besef is opgetreden hier in Brabant. Ik vond men echt hier slecht mee om gaan (zie mijn eerdere post eerder deze week in het deze dude kan ik niet uitstaan topic).
Ik begin nu ook naar dit standpunt te neigen. Las net een artikel op The Atlantic waarin de schrijver betoogt dat de epidemie alleen tot stilstand gebracht kan worden als wereldwijd álle overheden en bedrijven drastische maatregelen nemen (vergelijkbaar met China/Singapore) en de bevolking daarnaast hun eigen verantwoordelijk neemt. Dan is het inderdaad beter om een paar maanden pijn, dan dat de gezondheidssystemen overlast raken en landen pas echt in een noodsituatie terecht komen.
(11-03-2020, 10:14)Loov Wrote: Productiekant. Als die jongens niks kunnen verhuren of bouwen van de zomer overleven ze het niet.

Kan het me voorstellen, onzekere tijden. Voor nu gewoon positief vooruit, we kunnen niet anders.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)